سازمان تبلیغات فارس، آماده است شعبه استانی مرکز تخصصی جهاد و شهادت را راه اندازی کند

حجت الاسلام قانع گفت: سازمان تبلیغات فارس، آماده است شعبه استانی مرکز تخصصی جهاد و شهادت که در قم به آموزش طلاب در رابطه شهادت فعالیت می کند را در صورت حمایت بنیاد شهید راه اندازی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسن قانع»، امروز (سه شنبه 5 بهمن) در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان فارس که در سالن «شهید قاضی» استانداری فارس برگزار شد، گفت: تفاهم نامه ای بین سازمان تبلیغات و بنیاد شهید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ایجاد شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به اینکه برنامه ریزی های خوبی شکل می گیرد، افزود: شعارهای انقلاب را باید حفظ کرد، افزود: حفظ شعارهای انقلاب یکی از جهادهای بزرگ است.

وی با اشاره اینکه سازمان تبلیغات اسلامی ماموریت دارد نسبت به مقوله فرهنگ پروژه تعمیق باورها را کلید بزند، اظهار کرد: کارگروه تولید محتوا پیرامون این موضوع شکل گرفته است.

حجت الاسلام قانع گفت: سازمان تبلیغات فارس، آماده است شعبه استانی مرکز تخصصی جهاد و شهادت که در قم به آموزش طلاب در رابطه شهادت فعالیت می کند را در صورت حمایت بنیاد شهید راه اندازی کند تا راهبرد عمق بخشی فرهنگ ایثار و شهادت را در دستور کار قرار دهد.

کد خبر 1141251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha