مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان معرفی شد

حجت الاسلام «مهدی فوقی« با حکم رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان‏، حجت الاسلام «محمد قمی« در سفر به اصفهان، حجت الاسلام «مهدی فوقی« را به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی این استان معرفی و از تلاش های حجت الاسلام رحمت الله اروجی در مدت 6 سال گذشته تشکر کرد.

به گفته رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان اصفهان در پست جدید سازمانی در تهران انجام وظیفه خواهد کرد.

وی در این مراسم به ماموریت تبلیغی مهم اشاره کرد و گفت: تبیین موضوع از اهمیت خاصی برخوردار است و به عنوان یکی از مولفه های جهاد مطرح است.

حجت الاسلام «محمد قمی« افزود: در مسیر تبیین و انجام این جهاد بزرگ باید همه تلاش کنند و ظرفیت های متناسب با این موضوع را در تبلیغ دین همراه کنیم.

 

وی با اشاره به جایگاه استان اصفهان و علمای بزرگ آن تصریح کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی این استان ماموریت و وظایف سختی را بر دوش دارد که باید با بکار گیری ظرفیت موجود نقش خود را ایفا کند.

 

تبلیغات اسلامی حلقه وصل بین مردم و تشکل های مردمی

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به وظایف این سازمان گفت: ایجاد ارتباط بین مردم، هیات های مذهبی و تشکل های قرآنی جز ماموریت های این نهاد است.

حجت الاسلام «مهدی فوقی« افزود: تکمیل کارهای نیمه تمام و اجرای برنامه های جدید و توجه به انتظارات و نیازهای استان در دستور کار است.

وی وجود آرامش در اداره کل تبلیغات اسلامی برای فعالیت را مهم دانست و تصریح کرد: اقدامات موثر زیادی در حوزه منابع انسانی و همچنین انجام ماموریت ها صورت گرفته که تداوم آن لازم است.

کد خبر 1141278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha