کولاک و یخبندان در راه استان البرز است/ احتمال سقوط بهمن در محورهای کوهستانی

فلاح نژاد با اشاره به ورود سامانه هواشناسی دما که همراه با کولاک و یخبندان است گفت: احتمال سقوط بهمن در محورهای کوهستانی جاده کرج به چالوس و طالقان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمدرضا فلاح نژاد» در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت هواشناسی استان البرز گفت: سامانه جدید بارشی کولاک برف و یخبندان همچنین کاهش دما وارد می شود. 

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز افزود: براساس الگوهای پیش یابی بررسی فعالیت سامانه بارشی و سرد سقوط برف و ریزش سنگ پیش بینی می شود.

 

وی اظهار کرد: با توجه به ورود این سامانه هواشناسی انتظار می رود شاهد سقوط بهمن و ریزش سنگ در مسیر محور جاده کرج به چالوس باشیم.

 

وی ادامه داد: ضروری است شهروندان نسبت به تردد در مسیر جاده های کوهستانی و ارتفاعات شهرستان طالقان با توجه به امکان و احتمال بهمن و ریزش سنگ بپرهیزند و از وسائل ایمنی استفاده کنند. 

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز خاطرنشان کرد: ضروری است رانندگان زنجیرچرخ، وسائل گرمایشی به همراه داشته باشند که با توجه به حجم برف انباشته و موج بارشی همچنین نوسانات دمایی سقوط بهمن و ریزش سنگ در ارتفاعات پیش بینی می شود. 

 

 

کد خبر 1141391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha