اجرای عملیات تعمییر و بازسازی مساجد استان لرستان

رضایی پور با اشاره به اجرای طرح تعمییر و بازسازی مساجداستان لرستان، افزود: طرح تعمییر و بازسازی مساجد استان لرستان در دست اجراست.

 » مسلم رضایی پور «در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره به اجرای طرح تعمییر و بازسازی مساجداستان لرستان، افزود: طرح تعمیر و تکمیل مساجد و اماکن مذهبی استان لرستان شامل مرمت و بازسازی در استان در حال اجراء می شود.

 

 

وی افزود: در راستای کمک به تعمیر و مرمت و تکمیل مساجد و اماکن مذهبی استان، از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای، پروژه اجرای پوشش سقف آبدارخانه و وضوخانه مسجد امام رضا (ع) روستای چغلوندرود بخش زاغه شهرستان خرم آباد به اتمام رسید.

 

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه لرستان بیان کرد: در این پروژه، سقف آبدارخانه و وضوخانه مسجد امام رضا ع روستای چغلوندرود علیا بخش زاغه که مدت زیادی به صورت نیمه کاره مانده بود، بعد از تامین اعتبار، در دستور کار قرار گرفت.

 

وی بیان کرد:  با استفاده از سازه سبک،  تیرریزی با قوطی و اجرای پشم شیشه و ورق کرکره ای، جمعا به مساحت ۶۰ مترمربع اجرا و بدین ترتیب، این فضا آماده بهره برداری برای مومنین و اجرای برنامه های این مسجد گردید.

 

مسجد امام رضا (ع) روستای چغلوندرود علیا بخش زاغه، با مشارکت مردم منطقه و به همت خیر نیک اندیش و مبارز انقلابی، "حاج حجت اله دالوند" ،  وقف و احداث شده است.

 

حاج حجت الله دالوند از یاران دیرین شهیدان سید فخرالدین و سید نورالدین رحیمی بوده، که به رغم کهولت سن، همچنان با همان روحیه انقلابی، پیگیر اجرای برنامه های دینی و مذهبی، با محوریت مسجد، در سطح روستا می باشد.

 

کد خبر 1141412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha