زمینه حضور جوانان شایسته در ستاد ساماندهی امور جوانان استان اصفهان فراهم شود

جان نثاری با تاکید بر حضور جوانان شایسته در ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: خروجی تصمیمات این ستاد باید گره ای از مشکلات جوانان باز کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان «محمدرضا جان نثاری» در  جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اصفهان مهمترین مساله جوانان را اشتغال و ازدواج عنوان کرد و افزود: آمار دقیق جوانانی که بواسطه برگزاری ۴۹ جلسه قبل مشکلات آنها کم شده است ارائه شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان بر غنی سازی اوقات فراغت جوانان و تقویت هویت دینی و اتخاذ تدابیر‌مناسب برای تشکیل خانواده و ترویج فرهنگ فرزند آوری در زوج های جوان تاکید و تصریح کرد: جوان گرایی در همه امور و حضور جوانان در این ستاد از مطالبات ماست که باید بطور جدی پیگیری شود.

 

وی تاکید کرد: باید تصمیم گیری ها را از اتاق‌های دربسته خارج کنیم تا جوانان و نخبگان با ایده‌های جدید که صاحبان اصلی این ستاد هستند به کمک مسئولان بیایند.


جان نثاری تاکید کرد: مهمترین وظیفه ما مسائل و مشکلات جوانان است و جوانان بهترین کسانی هستند که می توانند در این زمینه به ما کمک کنند.

 

وی با تاکید بر لزوم برگزاری جلسات کارشناسی و تخصصی در جهت رفع موانع موجود در حوزه جوانان خاطرنشان کرد: در راستای حل مشکلات جوانان به ویژه ازدواج، لازم است نتایج پژوهش‌های این حوزه عملیاتی شود.

کد خبر 1141423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha