جشن گلریزان «زندان جای مادران نیست» در همدان برگزار می‌شود

همزمان با هفته بزرگداشت مقام زن جشن گلریزان «زندان جای مادران نیست» برای کمک به آزادسازی زندانیان زن با جرائم غیر عمد در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، جشن گلریزان «زندان جای مادران نیست» برای کمک به آزادسازی زنان زندانی با جرائم غیرعمد پنج شنبه 7 بهمن در همدان برگزار می‌شود.

 

این برنامه با مشارکت آستان قدس رضوی، صندوق حمایت از زندانیان، اداره کل زندان‌ها، ستاد دیه و اداره کل بانوان استانداری همدان فردا ساعت 10 در سالن همایش‌های علوم پزشکی همدان برگزار می‌شود.

 

این برنامه که با حضور خیران برگزار می‌شود؛ گامی برای کمک به نجات خانواده‌های مادران زندانی است زیرا نه تنها خود فرد که خانواده‌اش هم در نبود او دچار آسیب‌های فراوان می‌شوند.

 

مدیر ستاد دیه استان همدان در گفتگو با خبرنگار شبستان در همدان از وجود 8 زن با جرائم غیرعمد در زندان همدان خبر داد و گفت: مقدار بدهی این افراد زیاد است و تنها یک نفر از آنها 100 میلیون تومان بدهی دارد.

 

یدالله روحانی منش افزود: البته در این برنامه برای آزادسازی همه زندانیان جرادم غیر عمد استان کمک جمع آوری می‌شود، اما به طور ویژه به زنان زندانی توجه شده است.

 

وی بیان کرد: بیش از 200 زندانی جرائم غیر عمد در استان وجود دارد که مردم می‌توانند با واریز کمک‌های خود به شماره کارت‌های ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲، ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ و ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ در کار خداپسندانه آزادسازی آنها مشارکت کنند.

 

روحانی منش اعلام کرد: از ابتدای سال تاکنون 222 نفر با نزدیک به 60 میلیارد تومان بدهی با پیگیری ستاد دیه استان همدان از زندان آزاد شده‌اند.

 

کد خبر 1141458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha