نمایش دو اثر هنرمند آران و بیدگلی در نگارخانه بهروز تهران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل از نمایش دو اثر هنری هنرمند این شهرستان در نمایشگاه گروهی «افسون هنر» نگارخانه بهروز تهران خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: ​دو اثر هنری محمدرضا شیروانی زاده هنرمند آران و بیدگلی در رشته های نقاشی و نقاشی خط در نمایشگاه گروهی «افسون هنر» نگارخانه بهروز تهران به نمایش عموم گذاشته شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: دو اثر اکریلیک این هنرمند با عنوان «غیغاج(اریب)» با سبک اکسپرسیو و رد اندازه ۶۰ در ۸۰ سانتی متر و دیگری با سبک آبستره در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتی متر در این نمایشگاه گروهی در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت.

 

ضابطی ادامه داد: در این نمایشگاه بیش از ۳۰ اثر از هنرمندان مطرح کشور  برای بازدید علاقه‌ مندان به نمایش در آمد کهد دو اثر از این آثار به هنرمند آران و بیدگلی اختصاص داشت.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل خاطر نشان کرد: محمدرضا شیروانی زاده از هنرمندان دانشجوی کارشناسی ارشد نقاشی دانشگاه هنر تهران و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی برق است که تاکنون سه نمایشگاه انفرادی برگزار کرده و در بیش از ۴۰ نمایشگاه گروهی نقاشی در کشورهای امارات، ترکیه، آلمان، ایتالیا، ایرلند و ...  شرکت داشته است.

ضابطی افزود: همچنین آثار این هنرمند در وب سایت های بزرگ هنری و بین المللی در کشورهای کانادا، دانمارک، ایرلند و ایتالیا نیز به معرض نمایش درآمده است.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل تصریح کرد: این هنرمند آران و بیدگلی همچنین در نمایشگاه های گروهی ایران در نگارخانه های معتبر همچون نگارخانه آ، لاله، صبا، بهروز و موزه هنرهای معاصر تهران شرکت داشته و در روزنامه های معتبر و رسمی کشور  همچون روزنامه مردم سالاری و توسعه ایران به نقد و بررسی آثار هنرمندان ایرانی می پردازد.

 

وی خاطرنشان کرد: این هنرمند نقاش که از نوابغ هنری هنرمندان تجسمی شهرستان در عرصه ملی و بین المللی است ریشه های هنری خود را مربوط به دوران کودکی و زمانی که در کارگاه نقاشی فرش  پدر (عباس شیروانی زاده از هنرمندان طراحی فرش منطقه) سپری کرده، می داند.

کد خبر 1141479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha