نظارت های میدانی بر نرخ کالاها درجهرم افزایش یافته است

معصوم نیای فرد با اشاره به افزایش نظارت های میدانی بر نرخ کالاها در جهرم خواستار برنامه ریزی منسجم تر در بخش های مختلف زنجیره تولید، حمل و نقل و توزیع در عمده و خرده فروشی ها شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمود معصوم نیای فرد»، امروز (چهارشنبه ۶ بهمن) در جلسه مشترک کارگروه های اقدام مشترک و تنظیم بازار تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و نظارت و بازرسی مستمر بر واحدهای صنفی از مهمترین وظایف این کارگروه ها ذکر کرد و گفت: بایستی در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان به نحو احسن انجام شود.

 

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان جهرم خواستار برنامه ریزی منسجم تر در بخش های مختلف زنجیره تولید، حمل و نقل و توزیع در عمده و خرده فروشی ها شد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص قوانین مالیات بر ارزش افزوده کالا، یادآور شدند: مالیات ها بعنوان معمول ترین منبع مالی برای تأمین درآمدهای عمومی و یکی از مؤثرترین ابزارهای سیاست های مالی دولت به شمار می روند.

 

معصوم نیای فرد در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر نظارت های میدانی بر بازار افزایش یافته است، افزود: امید است ضمن ایجاد آرامش خاطر برای مردم و کاستن از تخلفاتی مثل احتکار ، گرانفروشی و ... رضایتمندی مردم را حاصل شود.

 

در پایان جلسه ضمن بررسی گزارش بازدیدها و گشت های مشترک، تقویت روند تعاملات دستگاه های مرتبط با هدف رصد بازار و تمامی اصناف شهرستان در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد با هماهنگی و تعامل مدیریت جهاد کشاورزی، اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف، تهیه و تأمین کالاهای تنظیم بازار در شهرستان با جدیت پیگیری شود.

کد خبر 1141491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha