پیگیر مطالبات مردم ماسال در سفر ریاست جمهوری به گیلان هسیتم

پورحضرت گفت: از یک ماه گذشته مطالبات مردم در زمینه‌های مختلف جمع‌آوری و از طریق استاندار گیلان در نهاد ریاست جمهوری مورد بررسی و جمع بندی قرار گرفته است.

«وحید پورحضرت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال اظهار کرد: مهمترین مسائل و مشکلات شهرستان در حوزه‌های مختلف اقتصادی، عمرانی، اجتماعی، فرهنگی، دامداران و عشایر، طرح هادی روستایی، مشکلات منابع طبیعی و ... شناسایی شده و از طریق استاندار گیلان در نهاد ریاست جمهوری مورد بررسی و جمع بندی قرار گرفته است.

 

فرماندار ماسال با اشاره به اینکه طرح‌های بالای 50 درصد پیشرفت شهرستان، در کشور تعیین و تکلیف شده است افزود: حضور رییس جمهوری و اعضای هیات دولت در استان و به تبع آن در شهرستان فرصت مناسبی است تا مطالبات مردم را در حوزه‌های مختلف بیان کنیم.

 

وی با بیان اینکه بازدید از مهمترین پروژه شهرستان با 70 درصد پیشرفت فیزیکی توسط وزیری که به ماسال سفر می‌کند در دستور کار است گفت: امیدواریم با تخصیص اعتبارات و اجرایی شدن پروژه‌ها روند توسعه، عمران و آبادانی شهرستان شتاب بیشتری گیرد.

 

پورحضرت تصریح کرد: امیدوارم با نگاه جدید دولت سیزدهم و با محور قرار گرفتن ظرفیت‌های مهم به زودی شاهد روند توسعه استان و شهرستان در زمینه‌های مختلف باشیم.

 

فرماندار ماسال خاطرنشان کرد: مطمئناً سفر آیت‌الله رئیسی و اعضای هیأت دولت سیزدهم به گیلان مایه برکت و گشایش برای مردم استان خواهد بود.

 

کد خبر 1141505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha