کتاب « ننه زهرا و پسرش» در یزد رونمایی شد

خبرگزاری شبستانکتاب « ننه زهرا و پسرش» با حضور مدیرکل فرهنگ‌وارشاد اسلامی یزد رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مراسم رونمایی از کتاب « ننه زهرا و پسرش» به عنوان یکی از برنامه‌های جنبی دومین نمایشگاه مجازی تهران با حضور مجید جوادیان‌زاده، مدیرکل فرهنگ‌وارشاد اسلامی یزد برگزار شد.

کتاب ننه زهرا و پسرش اثر مرحوم محمد تقی عسگری کامران و گردآورندگی اسماعیل شریف‌نژاد و ذبیح جلیلی و ویراستاری کاظم کشمیرشکن و مرضیه دهقان است که پس از 30سال توسط انتشارات یاداشت نو تجدید چاپ شد.

اسماعیل شریف‌نژاد در این مراسم گفت: این کتاب توسط محمدتقی کامران نوشته شده که به صورت پاورقی در نشریه ندای یزد به چاپ می‌رسیده است اما در عین این انتشار پاورقی کتاب آن نیز در همان زمان منتشر شده است.

وی با بیان این که کتاب ننه زهرا و پسرش توسط چاپخانه گل بهار به چاپ رسیده بیان کرد: نویسنده کتاب در اولین دوره آکادمیک روزنامه نگاری کشور که در دانشگاه تهران برگزار می‌شد، فارغ‌التحصیل شد البته این در حالی بود که عسکری کامران محصل رشته حقوق بود ولی به دنبال روزنامه‌نگاری رفت.

این فعال فرهنگی و ادبی در یزد با بیان این که نشریه ندای یزد پس از چندین سال همچنان فعال است، بیان کرد: نشریه ندای یزد که منتشر کننده داستان‌های ننه زهرا و پسرش به شمار می‌رود، ارزش‌های قابل توجهی دارد و اسناد به جای مانده از آن در حوزه یزدشناسی اهمیت زیادی دارد.

 

 

کد خبر 1141532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha