برای ترویج فرهنگ فاطمی باید از روش های جدید تبلیغ استفاده شود

آیت الله عابدینی گفت: باید از روش ها و شیوه های جدید تبلیغ برای ترویج فرهنگ فاطمی استفاده کرده و نسل امروز را هرچه بیشتر با این مکتب آشنا کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در همایش طلیعه داران فاطمی که امروز (چهارشنبه ۶ بهمن) در حوزه علمیه خواهران قزوین برگزار شد، بیان کرد: ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) را تبریک می گوییم و ولادت امام خمینی (ره) مصادف با ولادت این بانوی بزرگوار است که این مناسبت را هم تبریک می گوییم.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: آرمان حضرت فاطمه زهرا (س) رسالت جهانی پیامبر گرامی اسلام بود و امام خمینی (ره) هم این آرمان را اجرایی کردند.

 

وی عنوان کرد: در خصوص حیطه تبلیغی پیامبر گرامی اسلام، محدودیت زمانی و مکانی وجود ندارد و در واقع هیچ نقطه ای از زمین نیست که از این حیطه خارج باشد و هیچ کسی هم نیست که از حیطه رسالت پیامبر بیرون باشد.

 

آیت الله عابدینی افزود: ما طلبه ها اگر این مفهوم مهم را متوجه شویم، می بینیم که چه کار مهمی را بر عهده داریم و چه بار سنگینی بر دوش ما قرار دارد.

 

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) شخصیت برجسته ای داشتند ایشان تنها یک فیلسوف، عارف و فقیه نبودند بلکه انسان کاملی بودند که با توجه به ویژگی های اخلاقی و شخصیتی توانستند در دوران غیبت، ائمه (ع) را در کمال وجود خود به ما بفهمانند.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به ویژگی های حضرت فاطمه زهرا (س) تأکید کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) همواره به فکر دیگران بودند به طوری که در قنوت نمازشان همه را دعا می کردند و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با توجه به مکتب فاطمی و سیره علوی و حسینی توانست کشورهای منطقه را نجات دهد.

 

وی خاطر نشان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) معلم اول و آخر عالمیان هستند و همه ما باید مانند شهدای بزرگی همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مکتب فاطمی ایفای نقش کنیم و این مکتب فاطمی است که گره گشای تمامی بن بست های امروز جهان است.

 

آیت الله عابدینی یادآور شد: امروز نیاز است که مکتب فاطمی و سیره و روش حضرت زهرا (س) را ترویج دهیم و برای این منظور باید از روش ها و شیوه های جدید تبلیغ برای ترویج فرهنگ فاطمی استفاده کنیم و نسل امروز را هرچه بیشتر با این مکتب آشنا کنیم.

 

کد خبر 1141547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha