تمرکز و هدف‌گذاری دولت بر روی رشد ۸ درصد اقتصاد است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: تمرکز و هدف‌گذاری دولت بر روی رشد ۸ درصد اقتصاد است و همه باید در این راستا کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، بهرام نصراللهی‌زاده رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان در کارگروه اشتغال استان اظهار کرد: تمرکز و هدف‌گذاری دولت بر روی رشد ۸ درصد اقتصاد است و همه باید در این راستا همکاری داشته باشند.
 

وی با اشاره به اینکه حرکت‌های خوبی در حوزه اشتغال در استان انجام شده که توانسته نرخ بیکاری را تا حدودی تکان دهد، افزود: براساس آخرین آمار ارائه شده از بیکاری کردستان در پاییز 1400 شاهد کاهش نرخ بیکاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بودیم.
 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی نرخ بیکاری در پاییز امسال را 10.9 درصد برشمرد و گفت: این رقم در پاییز سال قبل 13.9 درصد بوده است.
 

نصراللهی زاده اضافه کرد:  به صورت میانگین در سال‌جاری نرخ بیکاری در این استان ۲.۱ دهم درصد نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته کاهش داشته که بیانگر فعالیت‌های انجام شده است.
 

وی اضافه کرد: باید الگوهای جدید در ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی مورد توجه قرار گیرد و با بکارگیری روش‌های جدید زمینه تحقق اهداف و چشم اندازهای تعریف شده در حوزه رشد اقتصادی و اشتغالزایی را فراهم کنیم.

کد خبر 1141599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha