۵۰ عنوان برنامه ورزشی  در ایام الله دهه فجر ورامین برگزار خواهد شد

مسئول کمیته ورزش ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین گفت: ۵۰ برنامه ورزشی و نشاط آور در ایام الله دهه فجر ورامین برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، ابراهیم شیرکوند مسئول کمیته ورزش ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین در جمع خبرنگاران، دهه فجر انقلاب اسلامی را یک رویداد بزرگ و تولدی شگرف برای ایران اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران رویدادی مردمی و تحت هدایت مردی الهی رقم خورد.

وی افزود: پیش از انقلاب، ما کشوری به دور از بسیاری از پیشرفت‌های حوزه‌های گوناگون بودیم اما هم اکنون به برکت انقلاب اسلامی به خودباوری رسیده ایم و حتی می‌توانیم با قدرت‌های برتر دنیا در بسیاری از زمینه‌ها رقابت کنیم.

شیرکوند دهه فجر را سمبل و سرآغاز دانست و درباره بزرگداشت این دهه توسط کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر ورامین اظهار داشت: بیش از ۵۰ عنوان برنامه و رویداد ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان در این ایام توسط ورزشکاران و جوانان ورامینی پیش بینی شده است که امیدواریم این برنامه‌ها در کنار رقابت و رفاقت باعث نشاط همگانی شود.

مسئول کمیته ورزش ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین در خصوص رقابت‌ها مختلف در این ایام بیان داشت: اعزام تیم‌های مختلف ورزشی به مسابقات کشوری که دراین ایام پیش بینی شده است یکی از برنامه‌های مهم این کمیته است و برگزاری کارگاه‌های آسیب اجتماعی با محوریت اعتیاد و رفتارهای پرخطر نیز پیش بینی شده است.

وی برگزاری اجرای ورزش‌های زورخانه ای، مسابقات دارت، همایش اتومبیلرانی و موتور سواری، مسابقات اسکیت سرعت، مسابقات کاراته، طناب کشی، کیک بوکسینگ، کبدی، تیراندازی و نمایش‌های شاد و مفرح را از دیگر برنامه‌های این کمیته اعلام کرد.

شیرکوند ادامه داد: خانه ورزش روستایی در روستای موسی آباد بختیاری در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد و چندین همایش کوهنوردی و طبیعت گردی برای جوانان مشتاق نیز در این ایام در نظر گرفته شده است.
وی حضور در مراسم‌های پیش بینی شده ایام الله دهه فجر و راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و اجرای حرکات نشاط آور ورزشی در این روز را حسن ختام برنامه‌های این کمیته دانست.

کد خبر 1141615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha