۱۰۰ تن نهاده دامی احتکار شده در گلپایگان کشف شد

میر کریمی از کشف ۱۰۰ تن نهاده دامی احتکار شده به ارزش بیش از یک میلیارد تومان در شهرستان گلپایگان توسط ناحیه مقاوت بسیج گلپایگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، سیدعباس میرکریمی در جمع خبرنگاران ،از کشف 100 تن نهاده دامی احتکار شده در شهرستان گلپایگان توسط  ناحیه مقاوت بسیج گلپایگان خبر داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان با بیان اینکه محل دپوی 100 تن نهاده دامی احتکار شده در شهرستان توسط ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان، شناسایی و به دستور مقام قضایی کشف و پلمپ شد، گفت: کارشناسان ارزش کالا های مکشوفه را بیش از 10 میلیارد ریال برآورد کردند که پس از بررسیهای اولیه و تکمیل تحقیقات، پرونده آن برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردید.

وی پدیده احتکار را اقدامی خلاف شرع و غیر قانونی و بر خلاف حقوق انسانی دانست و  تاکید کرد: نا امن کردن فضا برای مفسدان اقتصادی و استفاده از ابزارهای قانونی بازدارنده را یکی از راهکارهای موثر نجات اقتصاد است و محتکران با هدف ایجاد افزایش قیمت و کسب سود بیشتر دست به این اقدام زدندو


میرکریمی در پایان با تاکید بر اینکه سامانه ۱۱۴ بسیج به صورت شبانه روزی شنوای گزارشات مردمی است، یادآوری کرد: حساسیت مردم به منکرات اقتصادی،فرهنگی و اجتماعی می تواند خادمان مردم را در سالم سازی جامعه یاری نماید.

به گزارش شبستان،  رییس اداره دادگستری گلپایگان از نامناسب بودن توزیع نهاده های دامی در جلسه شورای اداری انتقاد کرده بود و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ، از طرح کمک بسیج برای بازار بر نظارت بازار در این جلسه خبر داده بود./

کد خبر 1141660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha