ورود قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به مناطق مرزی جهت ارائه خدمات محرومیت زدایی

سردار حسن زاده گفت: به زودی با ورود قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) اقدامات سازندگی و محرومیت زدایی به ویژه در مناطق مرزی و نقاط دور دست و محروم در حوزه آب، اشتغال، مسکن، حاشیه نشینی و غیره انجام خواهد شد.

‍به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «حسن حسن زاده» امروز (۶ بهمن) در حاشیه برگزاری مراسم ازدواج جشن آسان و اهدای جهیزیه به ۲۵ زوج جوان زیرکوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این روزها شاهد برگزاری رزمایش بزرگ حضرت فاطمه زهرا (س) در شهرستان‌های مرزی استان خراسان جنوبی به ویژه شهرستان زیرکوه هستیم.

 

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران بیان کرد: این رزمایش توسط نیروهای قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه(ع) و با حضور نیروهای قرارگاه شهید ناصری و شهید قاجاریان در این منطقه در جهت به نمایش گذاشتن اقتدار و آمادگی ها انجام می شود.

 

وی با بیان اينکه در کنار همه این رزمایش ها، برنامه های محرومیت زدایی و عمرانی و فرهنگی برگزار می شود، افزود: ارزش ریالی این خدمات که همزمان با رزمایش فاطمه الزهرا سلام الله علیها انجام می شود بیش از ۳۰ میلیارد ریال است.

 

سردار حسن زاده ادامه داد: این خدمات در طول سال ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم در خدمت مردم شهرستانهای مرزی استان باشیم و این خدمات را ادامه دهیم.

 

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران عنوان داشت: در این رزمایش ها چون بحث اقتدار و امنیت و اتحاد مطرح است برنامه هایی در جهت حفظ وحدت که افتخار آفرین است انجام می شود.

 

وی با اشاره به تا کنون قریب به ۹ هزار نفر از خدمات بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه بهره مند شده اند ادامه داد: امیدواریم مردم عزیز هم از امنیت سالم و هم از سلامت جسمانی برخوردار باشند.

 

سردار حسن زاده گفت: به زودی با ورود قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) اقدامات سازندگی و محرومیت زدایی به ویژه در مناطق مرزی و نقاط دور دست و محروم در حوزه آب، اشتغال، مسکن، حاشیه نشینی و غیره انجام خواهد شد و امیدواریم مردم عزیز این خدماتی که شروع خواهد شد را ببینند و بهره مند شوند.

 

 

کد خبر 1141665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha