سومین بالگرد امدادی مازندران هفته آینده در غرب  مازندران مستقر می‌شود

حسینی پور در بازدید از منطقه کیاسر محل استقرار بالگرد امدادی، گفت: بالگرد سوم با همین کیفیت در منطقه غرب مازندران مستقر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌ «سید محمود حسینی پور» امروز(۶بهمن) در بازدید از بخش چهاردانگه ساری منطقه کیاسر محل استقرار بالگرد امدادی، اظهار کرد:این دومین بالگردی است که در مرکز استان برای انجام ماموریت‌های مختلفی که در حوزه‌های مدیریتی و امداد و نجات تهیه شد.

استاندار مازندران افزود: بالگرد سوم هم که در هفته آینده در غرب استان منطقه عباس آباد یا نوشهر مستقر می‌شود با همین کیفیت آماده خدمت‌رسانی به مردم خواهد بود.

 

حسینی پور با اشاره به هدفش از این بازدید، خاطرنشان کرد: به برکات بارش در این ایام  بازدیدهایی از مناطق روستایی استان صورت گرفت اقداماتی انجام شد، دوستان ما در حوزه‌های اجرایی؛ اداره راهداری، هلال احمر، نیروی انتظامی، فرماندار ساری و بخشدار کیاسر شبانه‌روز تلاش کردند.تا مشکلات مردم در حوزه رفت و آمد و استفاده از حامل های انرژی همانند آب،‌برق، گاز و تلفن با اختلال همراه نباشد.

 

استاندار مازندران با بیان اینکه گزارشاتی از این اقدامات به دستمان رسید که آخرین وضعیت منطقه را تشریح می‌کند، گفت: امروز هم آمدیم تا از نزدیک وضعیت منطقه را مشاهده کرده و تصمیمات لازم را اتخاذ کنیم‌.
 

 


 

کد خبر 1141669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha