افتتاح ۱۰۹ طرح گاز‌‌رسانی در زرقان به مناسبت دهه مبارک فجر

حسینی گفت: در آستانه دهه فجر ۱۰۹ طرح گاز‌‌رسانی در زرقان افتتاح شد و با افتتاح این طرح ها شهرستان زرقان با ضريب نفوذ صد در صدی گاز طبيعی در فهرست شهرستان های سبز گازرسانی كشور قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «غلامعباس حسینی»، امروز (چهارشنبه 6 بهمن) با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر در جمع خبرنگاران گفت: در آستانه دهه فجر طرح‌ گازرسانی به 12 روستا و 97 واحد صنعتی زرقان امروز با حضور استاندار و مسئولان فارس به بهره برداری رسید و بدین ترتیب 109 طرح گاز‌‌رسانی در زرقان افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت گاز فارس افزود: گاز طبیعی در این طرح به 524 خانه در روستاهای مهمان آباد، مقرب 1و2، دولت آباد، ملک آباد، اکراد، لاهیجی آباد، دژ آباد، صدر آباد، خیر آباد، فیض آباد و فیروزی رسید و 97 واحد تولیدی و صنعتی نیز به شبکه گاز شهری متصل شدند.

وی اضافه کرد: با اجرای این طرح، زمینه توسعه صنایع بزرگ و کوچک شهرستان صنعتی زرقان فراهم شده است و امکان تامین گاز نواحی صنعتی شمال شرق شیراز نیز برای بیش از 20 سال امکان پذیر شده است.

حسینی اعلام کرد: طرح گازرسانی زرقان با 109 کیلومتر لوله گذاری پلی اتیلن و فلزی، نصب 2 ایستگاه تقلیل فشار و یک دستگاه صاعقه گیر و 61 میلیارد  تومان هزینه اجرا شده و با افتتاح این طرح ها شهرستان زرقان با ضريب نفوذ صد در صدی گاز طبيعی در فهرست شهرستان های سبز گازرسانی كشور قرار گرفت.

کد خبر 1141672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha