مسابقه داستان نویسی « قصه های انقلاب» در ایلام برگزار می شود

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام از برگزاری مسابقه داستان نویسی « قصه های انقلاب» در این استان خبر داد و گفت: این مسابقه کتابخوانی ویژه گرامیداشت ایام الله دهه مبارکه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

«سمیه حیدری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: این مسابقه داستان نویسی به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و بانک ملی مدیریت شعب استان برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه مسابقه داستان نویسی قصه های انقلاب به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر برگزار می شود، گفت: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود را از ۵ تا ۲۲ بهمن سال جاری به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام مسابقه در دو رده سنی برگزار می شود، افزود: علاقه مندان می توانند در رده سنی کودک و نوجوان (۷تا ۱۷سال) و  رده سنی بزرگسال (۱۸سال به بالا)  در مسابقه داستان نویسی قصه های انقلاب شرکت کنند.

 

حیدری با بیان اینکه به نفرات برگزیده، لوح تقدیر و جایزه نقدی، اهداء می گردد، ابراز کرد: آثار ارسالی نباید در هیچ جشنواره  و مسابقه ای حائز رتبه یا برگزیده شده باشند و قبلاً در مجموعه داستان های فردی و یا به صورت کتاب منتشر نشده باشند.

 

وی  خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند به آدرس ایلام- میدان دفاع مقدس- اداره کل کتابخانه های عمومی استان - واحد فرهنگی- آقای چراغی مراجعه و یا آثار خود را به پست الکترونیکی cheraghi.ali1370@gmail.com ارسال کنند.

کد خبر 1141676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha