هویت ایرانی اسلامی مردم البرز با محوریت شهداء تبیین می شود

عبداللهی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان یکی از برنامه های اصلی تمامی دستگاه های اجرایی استان گفت: هویت ایرانی اسلامی مردم البرز با محوریت شهداء تبیین می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مجتبی عبداللهی» طی نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان البرز که چهارشنبه ۶ بهمن در استانداری برگزار شد گفت: همزمان با دهه فجر نمادهای متناسب با هویت ایرانی اسلامی مردم البرز در تمامی شهرها و شهرستان های این استان طراحی و اجرا می گردد. 

 

استاندار البرز افزود: از استان البرز به عنوان استان امیران و لشکریان ۱۰ سیدالشهداء نام برده می شود و این مهم با توجه به محل زندگی بیش از ۵ هزار شهید در این استان است. 

 

وی با اشاره به اهمیت نقش نصب المان ها و نمادهای ورودی و خروجی استان البرز با محوریت شهرداری ها بیان کرد: از دیگر ظرفیت های مرتبط با شهداء، وجود ارزشمند شهدای گمنام است که به نوبه خود ظرفیت معنوی بزرگی محسوب می شوند. 

 

وی ادامه داد: انتظار می رود دستگاه های مرتبط با محور قرار دادن ترویج اخلاق، منش و ولایتمداری نسبت برنامه های فرهنگی اثرگذار و جریان بخش ارائه دهند. 

 

استاندار البرز خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مولفه ها و رسالت های دستگاه های اجرایی استان است و در سایه این وحدت و همبستگی می توانند اقدامات جدی انجام دهند. 

 

 

کد خبر 1141678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha