۴۲۰۰ میلیارد تومان درآمد گمرکات خوزستان در سال جاری

بلوطی میرزا با بیان اینکه در آمد گمرکات خوزستان طی ۱۰ ماهه سال جاری، چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بوده گفت: میزان صادرات گمرکات استان ۱۴ میلیون تُن و میزان واردات نیز ۱۶ میلیون تُن بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا بلوطی میرزا» امروز (چهارشنبه ۶ بهمن) در مراسم روز جهانی گمرک اظهار کرد: نیروی انسانی سرمایه هر سازمان محسوب می‌شود، بنابراین از سال‌های گذشته تلاش کردیم تا با برنامه‌ریزی صحیح نسبت به ارتقای میزان رفاهیات کارمندان اقدام کنیم.

 

ناظر گمرکات استان خوزستان با اشاره به اینکه گمرکات استان در ۱۰ ماهه سال جاری، چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان درآمد وصول کردند افزود: میزان صادرات گمرکات خوزستان ۱۴ میلیون تُن و میزان واردات نیز ۱۶ میلیون تُن بوده است.

 

وی با تقدیر از زحمات جهادی پرسنل این گمرکات و نقش مؤثر آنها در وصول درآمدهای دولت تصریح کرد: در این کشتی اداری باید از جزیره ای عمل کردن پرهیز کرد تا ریل‌گذاری اهداف با نتیجه مثبت به سرانجام برسد و آینده روشنی را برای پرسنل رقم بزند و به تبع خدمات‌رسانی مطلوبی هم به مردم ارائه شود. 

 

مدیرکل گمرک اهواز با اشاره به «توسعه تحول دیجیتالی در گمرک با پذیرش فرهنگ داده و ایجاد یک محیط پویای داده گمرکی» به عنوان شعار روز جهانی گمرک اضافه کرد: سازمان جهانی گمرک بر مبنای داده‌های دیجیتالی پیش می‌رود که همکاران گمرکی ستاد نظارت گمرکات استان باید وسعت آگاهی خود را به این سمت توسعه دهند.

 

کد خبر 1141713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha