رونمایی از مستند «روایتگران انقلاب اسلامی» در دهه فجر/ پخش تصاویری از نقش مردم گلستان در پیروزی انقلاب برای نخستین بار

خواجه نژاد گفت: همزمان با دهه فجر مستند روایتگران انقلاب اسلامی در گلستان رونمایی می شود که در آن برخی از تصاویر از نقش مردم استان در پیروزی انقلاب اسلامی برای نخستین بار پخش خواهد شد.

«محمود خواجه نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهار کرد: مردم استان گلستان مانند همه جای کشور در پیروزی انقلاب اسلامی نقش ارزنده ای داشتند که باید آن را در معرض دید مردم به ویژه نسل جوان قرار داد.

 

رئیس حوزه هنری گلستان گفت: برای معرفی نقش و جایگاه مردم این استان در پیروزی نهضت اسلامی برای نخستین بار مستند روایتگران انقلاب اسلامی به کارگردانی علی مقدم و تهیه کنندگی حوزه هنری در استان تهیه و تدوین شده است.

 

وی افزود: این مستند همزمان با ایام گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان رونمایی می شود و بخشی از تصاویر مربوط به نقش آفرینی مردم گلستان در انقلاب اسلامی برای نخستین بار پخش خواهد شد.

 

خواجه نژاد گفت: در این مستند که در قالب تاریخ شفاهی و تصاویر ناب مربوط به حضور مردم گلستان در پیروزی انقلاب اسلامی گردآوری شده، تلاش کرده ایم که آن را با زبان هنرمندان و در قالب مستند تهیه و پخش کنیم.

 

 

کد خبر 1141754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha