همه برای اعتلای ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی متعهد هستیم

امجدیان ، گفت: همه برای اعتلای ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی متعهد هستیم و بیان خدمات و دستاوردهای نظام به نسل جوان و نوجوان یکی از مهمترین موضوعاتی است که باید در اولویت باشد.

پژمان امجدیان ضمن گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: به مناسبت گرامیداشت هر چه باشکوه تر دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ، ستاد برگزاری برنامه های دهه فجر در شهرستان با حضور مسئولان تشکیل شده است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان روانسر بابیان اینکه  انقلاب اسلامی متعلق به تمامی اقشار جامعه است، افزود: انسجام و هماهنگی و هم‌افزایی میان تمام دستگاه‌های فرهنگی و استفاده از همه ظرفیت‌ها، برای پاسداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ضرورتی است و باید مورد توجه باشد.

 

 

وی خاطر نشان کرد: حجم فعالیت‌های تبلیغاتی، رسانه‌ای، روانی و فشار‌های اقتصادی که علیه نظام و دستاورد‌های انقلاب وجود دارد، بسیار گسترده و سنگین است؛ لذا این حجم گسترده از دشمنی علیه نظام و ملت ایران، وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند. ومدیران در اجرای برنامه ها کیفیت را مد نظر داشته باشند .

 

 

امجدیان  بر آذین بندی شهرها با استفاده از اقلام تبلیغی متنوع ،   آذین بندی سردرب ادارات و ارگان ها و تشریح و اطلاع رسانی عملکرد و دستاوردهای نظام و  انقلاب تاکبد کرد.

 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری  روانسر  اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در راستای سلامت مردم تمام جشن ها و برنامه های با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

کد خبر 1141818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha