حقوق بشر ابزاری برای سلطه گری بر کشورهای اسلامی است

حجت الاسلام خاضع ضمن تاکید بر اینکه آمریکا و کشورهای مدعی حقوق بشر هیچ حمایتی از حقوق بشر و ملت ها نمی کنند، افزود: حقوق بشر ابزاری برای سلطه گری آنها و تسلط بر کشورهای اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سیدجواد خاضع» امروز (۷ بهمن ماه) در نشست برنامه ریزی تظاهرات سراسری همبستگی با مردم زجر کشیده یمن، اظهار کرد: سالها شاهد تجاوز وحشیانه و جنایت‌های رژیم آل سعود، امارات و کشورهای منطقه با حمایت‌های آمریکای ظالم و مستکبر و رژیم جعلی صهیونیستی علیه ملت مظلوم اما مقاوم یمن هستیم.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این سالها جنایات متعددی علیه ملت مظلوم یمن را شاهد بودیم و همین روزهای اخیر حملات مکرر این جنایتکاران به مردم مظلوم یمن باعث شهادت و مجروح شدن جمع زیادی از مسلمانان از جمله کودکان و زنان بی پناه شده است.

 

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۶۰ بار یمن را بمباران کردند که این تصاویر قلب هر انسان آزاده‌ای را به درد می آورد، افزود: جاهایی که بمباران می‌کنند مناطق مسکونی، منازل، مراکز آموزشی و مدارس هستند که شاهد قتل عام مردم مظلوم و بی پناه یمن هستیم و این موضوع شباهت‌های بسیاری به جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در غزه و فلسطین دارد و نشان می دهد پشت صحنه هردوی آن اصلی جنایتکاران عالم و جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا هستند.

حجت الاسلام خاضع یادآور شد: نکته قابل تاسف این است که ما از یک طرف شاهد این جنایات هستیم، از طرف دیگر شاهد سکوت مرگبار مجامع جهانی هستیم، خود کشورهای اسلامی و کشورهای اسلامی که باید جلودار در محکومیت این جنایت ها باشند تحرک و فعالیتی ندارند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جامعه جهانی و به اصطلاح حقوق بشری، کشورهایی که به دروغ ادعای حمایت از حقوق بشر می کنند این همه سال در مقابل این ظلم‌ها و جنایت‌ها سکوت کردند و نه تنها این جنایت ها را محکوم نمی‌کنند بلکه ضمن حمایت از ظالم، مظلوم را محکوم می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه سال‌هاست رژیم جعلی اسرائیل جنایت می کند که سازمان ها و کشورهای مدعی حقوق بشر نه تنها محکوم نمی کنند بلکه اگر مردم مظلوم فلسطین سنگی پرتاب کنند، این کشورها فلسینی ها را محکوم می‌کنند.

حجت الاسلام خاضع ضمن تاکید بر اینکه آمریکا و کشورهای مدعی حقوق بشر هیچ حمایتی از حقوق بشر و ملت ها نمی کنند، افزود: حقوق بشر ابزاری برای سلطه گری آنها و تسلط بر کشورهای اسلامی است.

 

این فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری چند سال پیش هم بشارت دادند «انشاالله آل سعود شکست خواهد خورد و بینی اش به خاک مالید خواهد شد» به فضل الهی همین گونه خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه نه آل سعود از رژیم صهیونیستی قوی تر بوده و نه مردم یمن از مردم غزه ضعیف تر هستند، اظهار کرد: پیش بینی مقام معظم رهبری محقق خواهد شد و مردم مقاوم و شجاع یمن این جنایتکاران را شکست خواهند داد.

 

حجت الاسلام خاضع با اظهار تأسف نسبت به اینکه آل‌سعود مدعی خادم الحرمین شریفین بوده و ادعای دولت اسلامی دارد، تصریح کرد: اسلام کجا اجازه داده که افراد بی‌گناه، زنان و کودکان این گونه وحشیانه مورد بمباران قرار بگیرند و خون آنها ریخته شود؟.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اسلام در رابطه با خون و آبروی مسلمانان تاکید کرده، خاطرنشان کرد: دستور اسلام مقاومت و ایستادگی در برابر کفار بوده ولی آل سعود نه تنها این گونه نیست بلکه برعکس این آیه شریفه است، با کفار هم پیمان شده و نسبت به امت اسلامی تفرقه افکنی می کند.

وی منشأ اصلی تفرقه در دنیای اسلامی را عربستان و آل سعود دانست و افزود: آل سعود به جای خادم الحرمین شریفین تبدیل به خادم و نوکر آمریکا و رژیم صهیونیستی شده است.

 

حجت الاسلام خاضع به روایتی از امیرالمومنین امام علی علیه السلام اشاره کرد و گفت: این دستور برای ما بوده و طبق آموزه های دینی و فرمایشات ائمه اطهار علیهم السلام وظیفه داریم که دشمن ظالم و ستمگر و پشتیبان مظلوم و ستم دیده باشیم.

 

مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ما اگر از مردم فلسطین، افغانستان، سوریه، عراق یا هر کشوری در هر جای دنیا حمایت می‌کنیم، برگرفته از همین آموزه‌های دینی است که به ما توصیه شده همواره دشمن ظالم و ستمگر و پشتیبان مظلوم و ستم دیده باشیم.

 

وی اظهار کرد: به دلیل جنایت‌های وحشیانه در طول این چند سال بوده و در این هفته ها و روزهای اخیر تصمیم گرفته شد روز جمعه هشتم بهمن ماه به خاطر همبستگی با ملت مظلوم اما شجاع و مقاوم یمن بعد از اقامه نماز جمعه تظاهرات سراسری برگزار شود.

 

حجت الاسلام خاضع این تظاهرات را در محکومیت این همه جنایت و حمایت از مردم مظلوم یمن دانست و افزود: امیدوارم مردم نوع دوست، انقلابی و ظلم ستیز استان کهگیلویه و بویراحمد در روز جمعه این هفته با حضور باشکوه خود در میعادگاه ها و مصلی های نماز جمعه و شرکت در نماز جمعه به لطف الهی بعد از نماز تظاهرات سراسری در نقاط محتلف استان برگزار خواهد شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر ضرورت همبستگی با ملت مظلوم یمن در برابر جنایت های آل سعود و امارات، افزود: مردم و نمازگزاران جمعه فردا، هشتم بهمن ماه بعد از نماز جمعه با برگزاری تظاهرات سراسری در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد که نماز جمعه برگزار می شود، خشم و نفرت خود را از متجاوزین به خاک و کشور یمن و جنایت های صورت گرفته در این کشور اسلامی اعلام می کنند.

 

وی ضمن تاکید بر برگزاری باشکوه این تظاهرات سراسری در استان به ویژه در شهر یاسوج، ادامه داد: این تظاهرات در مرکز استان فردا بعد از نماز جمعه از مصلی امام خمینی (ره) یاسوج تا مسجد صاحب الزمان (عج) با حضور باشکوه مردم و نمازگزاران برگزار می شود.

کد خبر 1141867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha