مطالبه گری نماد اصلی یک جامعه پویا است

عنایتی با بیان اینکه مطالبه گری و اتحاد مهمترین نکته برای پویایی و زنده بودن یک اجتماع است گفت: جامعه ای که نتواند حق خود را مطالبه کند قطعا زنده نیست و همواره محکوم به تحمل رنج و درد است.

«فرهاد عنایتی» در گفت‌وگو با حبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با بیان اینکه مطالبه گری و اتحاد مهمترین نکته برای پویایی و زنده بودن یک اجتماع  است اظهار کرد: جامعه ای که نتواند حق خود را مطالبه کند قطعا زنده نیست و همواره محکوم به تحمل رنج و درد است.

 

یک کنشگراجتماعی افزود: مشاهده می کنیم که در رخدادهای بین المللی ورزشی با کسب یک مدال چه شور و شوقی در کشور به راه می افتد، این اقدام اولین گام برای اتحاد هست، ملتی که برای موفقیت نماینده خود در رخدادهای ورزشی اینگونه خوشحالی می کنند باید بتوانند حقوق خود را به درستی بشناسند.

 

وی با بیان اینکه هشت سال جنگ تحمیلی مهمترین الگو برای اتحاد ایرانیان است اضافه کرد: امروز نیز باید با تاسی از هشت سال جنگ تحمیلی روحیه اتحاد و همدلی را در جامعه گسترش داد و برای دریافت حقوق خود مطالبه گری راه انداخت، خوشبختانه جریان های انقلابی در استان در حال حرکت به سوی مطالبه گری جهادی هستند اما این اقدام نیازمند حمایت عومی مردم است.

 

عنایتی تصریح کرد: مشکلات یک روزه ایجاد نشده اند که یک روزه از میان بروند بنابراین همه آحاد جامعه برای ایجاد کشوری عاری از مشکلات با یکدیگر متحد شده و برای ساختن ایرانی آباد با یکدیگر و به ویژه مسئولان تعارفی نداشته باشند.

کد خبر 1141878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha