تظاهرات مردم ایلام در حمایت از ملت یمن برگزار می شود

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از برگزاری تظاهرات خوجوش مردم استان در حمایت از ملت مظلوم یمن و محکومیت جنایات اخیر نظام استکباری در این کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت الاسلام «علی چراغی پور» در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: این مراسم همزمان با سراسر کشور و بعد از اقامه نماز وحدت بخش جمعه فردا ( ٨ بهمن ماه ١۴٠٠ ) در سطح استان ایلام نیز برگزار می شود.

 

وی از عموم مردم استان همیشه در صحنه ایلام جهت حضور وحدت بخش و دشمن شکن و ابراز انزجار علیه کشتار وحشیانه مردم مظلوم یمن و محکومیت شدید اقدامات وحشیانۀ  ائتلاف سعودی ـ اماراتی به رهبری آمریکای مستکبر و حمایت صهیونیست کودک کش دعوت کرد.

 

حجت الاسلام چراغی پور بیان کرد:  روزهای اخیر نیز حمله های موشکی مکرر آل سعود و امارات به مناطق مسکونی و مراکز آموزشی یمن موجب شهادت و مجروحیت تعداد زیادی از مردم و به ویژه زنان و کودکان بی دفاع این کشور اسلامی شده است.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: بر اساس آموزه های دین مبین اسلام حمایت و پشتیبانی از کشورها و ملت های مظلوم وظیفه هر مسلمانی است و نباید در این زمینه از هیچ تلاش و اقدامی دریغ کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: قشرهای مختلف مردم انقلابی و ظلم ستیز کهگیلویه و بویراحمد فردا (جمعه) و همزمان با ملت ایران با حضور گسترده در این تظاهرات خشم، نفرت و انزجار شدید قلبی خود از جنایت های وحشیانه و غیرانسانی آل سعود و امارات علیه ملت مظلوم و مقاوم یمن را نشان می دهند.

 

گفتنی است نظیر چنین تظاهراتی در سایر شهرستان های استان قبل از خطبه های نماز جمعه برگزار می شود.

کد خبر 1141934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha