تواضع و فروتنی سردار سرافراز تیپ ۴۸ فتح نسبت به فرماندار بویراحمد

فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود اینکه به لحاظ درجه نظامی، نشان سرداری را دارد، اما در یک حرکت آموزنده و پندآموز به دیدار فرماندار شهرستان بویراحمد رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سردار «حسن حکمتیان» فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با همراهی تعدادی از فرماندهان تیپ با شهرام مهدوی فرماندار بویراحمد دیدار کرد.

 

«شهرام مهدوی مطلق» در این دیدار ضمن خیر مقدم، گفت: من وظیفه داشتم که خدمت سرداران و برادران خودم در تیپ همیشه قهرمان 48 فتح برسم، اما به دلیل اینکه در مأموریت بودند، توفیق حاصل نشد.

 

فرماندار شهرستان بویراحمد در ادامه، افزود: اینکه شما پیش قدم شدید و تشریف آوردید، نشأت گرفته از روحیه اخلاق مداری، فداکاری و ایثارگری است که در سپاه وجود دارد و من هم با تمام وجودم افتخار می‌کنم که از بدنه سپاه و سرباز هستم. همچنان می‌گویم که دکمه و بندهای پوتینم را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنم. 

 

وی با بیان اینکه تیپ 48 فتح هویت تمام حماسه‌ها و قهرمانی استان کهگیلویه و بویراحمد است، اظهار کرد: مردم ایران به تیپ 48 فتح دلگرم هستند و الحمدالله این تیپ در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و بحران‌ها می‌درخشد و سینه‌اش برای مردم سپر است.

 

مهدوی مطلق با اشاره به اینکه تیپ 48 فتح ایثارگرانه از حریم انقلاب اسلامی دفاع می‌کند، تصریح کرد: سنگر یکی است.، شاید نوع خدمت و دفاع فرق کنند؛ همه اینها پازلی از انقلاب اسلامی بوده و معیار و محور انقلاب اسلامی و رسیدن به تمدن اسلامی است.

 

فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود اینکه به لحاظ درجه نظامی، نشان سرداری را دارد، اما در یک حرکت آموزنده و پندآموز به دیدار فرماندار شهرستان بویراحمد رفت.

 

حضور سردار حکمتیان فرمانده تیپ 48 فتح با همراهی سایر همرزمانش در فرمانداری بویراحمد در واقع پیام و درس تواضع و افتادگی، وحدت و همدلی را به جامعه مخابره کرد.



سردار «حسن حکمتیان» هم ضمن تبریک «انتصاب به جا و شایسته فرماندار بویراحمد، گفت: در دوره زندگی خود، در چندین برهه قلم زدید و خوب کار کردید، تجربه های ارزشمند خود را در حوزه پاسداری از انقلاب اسلامی در جایگاه مختلف به کار گرفتید و امروز هم به عنوان خادم ملت در شهرستان بویراحمد هستید.

 

فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: انتظاراتی که مردم امروز از دولت انقلابی و ولایی دارند، کار را برای حضرت عالی سخت و سنگین کرده، ولی خصوصیات شما، کار جهادی و تلاش شما، پاسداری از انقلاب، پشتکار و ذهن باز شما در مسائل، به شما کمک خواهد کرد.

 

وی ادامه داد: ما به عنوان خادمان ملت این وظیفه را داریم که ارتباط میان مردم و ولی را ایجاد کنیم، از خداوند متعال می خواهیم که همه مسئولان صادق و صالح را سلامت بدارد و مسئولینی که بار خدمت به مردم را بر دوش دارند شاهد توفیقاتشان باشیم.

 

سردار حکمتیان گفت: امیدواریم سلامتی به ایران اسلامی برگردد و این ویروس منحوس از کشور ما برداشته شود.

 

فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تیپ 48 فتح ماحصل همه رشادت ها، فداکاری های استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس و در دوره های بعد در مقابله با سوداگران مرگ، تروریست ها، گروهک های تروریسی، قاچاقچیان، اخلال گران اقتصادی و هم در برهه های حوادثی مثل سیل و زلزله و آتش سوزی، حضور داشته است.


وی گفت: هر جا مسئولیتی و مأموریتی باشد به عنوان سرباز حضور پیدا خواهیم کرد.

 




فرمانده تیپ 48 فتح

فرمانده تیپ 48 فتح

فرمانده تیپ 48 فتح
 

کد خبر 1141978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha