مهم‌ترین وظیفه دولت رفع دغدغه مردم در زمینه اشتغال است

آیت الله رئیسی با بیان اینکه گیلان استانی با ظرفیت های فراوان است گفت: اشتغال و رفع بیکاری از مهم‌ترین نگرانی های مردم استان است که وظیفه دولت رفع این مشکلات و پاسخ به دغدغه های مردم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «سیدابراهیم رئیسی» دقایقی پیش در فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت حضور در گیلان را توفیقی برای خود و هیئت دولت دانست و با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: گیلان، استانی با ظرفیت های فراوان چون اقتصاد دریا و گردشگری است که باید مورد استفاده درست قرار گیرد.

 

رئیس جمهور با بیان اینکه ظرفیت های گیلان می تواند رفع کننده مشکلات موجود در استان باشد افزود: اشتغال و رفع بیکاری از مهم‌ترین نگرانی های مردم استان است که با حضور نمایندگانی از سوی دولت این مشکلات احصا شده است.

 

وی با اشاره به اشرافیت بر مشکلات استان از بررسی مسائل معیشتی، فرهنگی و اجتماعی خبرداد و بیان کرد: این موارد در جلسه شورای اداری نهایی می شود تا به صورت جدی دنبال شود.

 

آیت الله رئیسی ابراز امیدواری کرد: این سفر نقطه عطفی برای رفع برخی از  مشکلات استان باشد تا با پیگیری مجدانه استاندار و نمایندگان دیگر شاهد مشکلات امروز نباشیم.

کد خبر 1141986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha