حضور فعالین گردشگری وصنایع‌دستی آستارا در نمایشگاه تهران

آب‌روشن از حضور فعالین گردشگری، صنایع وابسته و صنایع‌دستی آستارا در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته خبر داد.

«مجتبی آب‌روشن» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، صنایع وابسته و صنایع‌دستی تهران متناسب با محدودیت‌های کرونایی و با رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی از ۹ لغایت ۱۲ بهمن به‌صورت حضوری و مجازی برپا می‌شود.

 

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بندر آستارا افزود: این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

 

وی از حضور پررنگ فعالین گردشگری و صنایع‌دستی آستارا  درپانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته خبر داد و تصریح‌کرد: در این رویداد فرهنگی بزرگ، از صنعت گردشگری و صنایع وابسته شهرستان آستارا و فعالین حوزه هنرهای سنتی و صنایع‌دستی حضور خواهند داشت.

 

آب‌روشن با بیان‌ اینکه شهرستان آستارا یکی از۲۰ شهر گردشگرپذیر ایران و روستای گلیم‌بافی ایران که عنبران آستارا می باشد، پتانسیل‌ها و توانمندی خود را ارائه خواهند کرد، گفت: این امر می‌تواند گام موثری در رشد صنعت گردشگری، صنایع وابسته و هنرهای سنتی و صنایع‌دستی داشته باشد.

 

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: در ۲ سال درگیری با ویروس منحوس کرونا به صنعت گردشگری و صنایع وابسته آسیب مالی جدی وارد شد که امیدوار هستیم در دوران پساکرونا با حضور پررنگ خود در این قبیل نمایشگاه و برنامه‌های متنوع دیگر جبران گذشته کنیم  وبه یاری خدا  و تلاش فعالین این حوزه از گذشته هم قوی و پویاتر باشیم.

کد خبر 1142025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha