تقویت زیرساخت های ورزشی قرچک ضروری است

نماینده دیار پانزده خرداد در مجلس شورای اسلامی گفت: تقویت زیرساخت های ورزشی قرچک ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، طی دیدار رییس اداره ورزش و جوانان قرچک با حسین نوش آبادی نماینده مردم دیار پانزده خرداد در مجلس شورای اسلامی ، بر حمایت از پتانسیل ها و جوانان این شهر تاکید شد.

حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در این گفت و گو با اشاره به ظرفیت های بالقوه ورزش قرچک گفت: این شهرستان از دیرباز در رشته های مختلف ورزشی در سطح کشور ، آسیا و جهان مطرح بوده و جوانان بااستعداد این شهر در عرصه های مختلف ورزشی خوش درخشیده اند.

نماینده دیار پانزده خرداد تقویت زیرساخت های ورزشی در شهرستان را ضروری دانست و اذعان داشت: طی سفری که وزیر ورزش و جوانان به شهرستان قرچک داشت در بازدید از استادیوم ولیعصر (عج) ، قول های مساعدی جهت تکمیل این مجموعه و دیگر پروژه های منطقه داده شد که امیدواریم به زودی این وعده ها به مرحله اجرا در آید.

جمال محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک در ادامه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سال جاری ارائه کرد و از پیگیری دلسوزانه نماینده شهرستان در جهت رفع مشکلات ورزش و تقویت هیات های ورزشی قدردانی نمود.

کد خبر 1142045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha