آغاز عملیات رفع کم‌آبی سه روستای دزفول

مدیر آبفا منطقه دزفول از جانمایی و استقرار دستگاه حفار جهت احداث چاه آب منطقه روستایی ماهور برنجی و رفع تنش آبی در چند روستای دزفول خبر داد.

«مصطفی اسماعیل‌سالم» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: با پیگیری‌های سید احمد آوایی نماینده مردم دزفول در مجلس و فرماندار ویژه شهرستان و مساعدت آبفای خوزستان به منظور رفع مشکل تنش آبی روستاهای ماهور برنجی سفلی و علیا و میدان، شروع عملیات حفاری پس از اخذ مجوز های لازم در منطقه ماهور برنجی آغاز شد.

 

مدیر آبفا منطقه دزفول افزود: پس از اقدامات کارشناسی و تعیین محل حفر چاه جهت تامین آب شرب بهداشتی دستگاه حفاری چاه جهت انجام اقدامات حفاری در محل مذکور مستقر شد.

 

وی با اشاره به اینکه اعتبار و تجهیزات لازم جهت انجام این پروژه از محل اعتبارات عمرانی آب و فاضلاب خوزستان است اضافه کرد: با حفر این چاه و اتصال آن به تاسیسات آبرسانی مشکل تنش آبی در روستای ماهور برنجی سفلی، علیا و میدان مرتفع خواهد شد.

 

«حسین سعادتی فرد» مجری آب دزفول نیز عنوان کرد: با توجه به مشکل کمی آب شرب بهداشتی سه روستای ماهور برنجی سفلی، ماهور برنجی علیا و میدان بر اساس مطالعات صورت گرفته یک حلقه چاه آب شرب در شمال غرب روستای کوثر شناسایی و در اسرع وقت حفاری و تجهیز خواهد شد.

 

مجری آب دزفول تصریح کرد: پس از حفاری این چاه و از طریق خط انتقال به طول حدود ۱۵ کیلومتر که در سنوات قبل اجرا شده تنش آبی روستاهای مذکور مرتفع می گردد.

 

لازم به ذکر است، آب شرب روستاهای ماهور برنجی علیا و میدان در حال حاضر با تانکر تامین می‌شود.

 

کد خبر 1142060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha