دهه فجر بهار جهاد تبیین است

حجت الاسلام رضا احمدی نیک گفت:  دهه مبارک فجر بهار جهاد تبیین هم برای مقابله با دشمن و هم برای تبیین حقایق و دستاوردهای انقلاب و نظام در عرصه های مختلف است که مردم و نسل جدید باید بدانند جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان یک کشور تاثیرگذار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۸ بهمن ماه حجت الاسلام «رضا احمدی نیک» در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، گفت: امروز روز حمایت از مردم مظلوم و مقتدر یمن است، طی روزهای اخیر ناجوانمردانه زنان و کودکان بی دفاع، مورد حملات وحشیانه آل سعود عبری عربی و غربی قرار گرفتند، این ائتلاف هدفش از این خیانت انحراف افکار عمومی جهان از شکست های پیاپی خود در یمن است و تحت فشار قراردادن انصارالله یمن است.

امام جمعه قلعه گنج افزود: این رویا برای متجاوزان به کابوس تبدیل خواهد شد و آل سعود چاره‌ای جزء پذیرش آتش‌بس با ذلت ندارد و قطعا در صورت ادامه این جنایات، کشوری به نام  امارات دیگر روی نقشه وجود نخواهد داشت.

وی با اشاره به بیانات گهربار رهبر حکیم و فرزانه جمهوری اسلامی ایران درباره جهاد تبیین، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در روز اربعین، در دیدار با مردم قم و دیدار با مداحان به موضوع مهم جهاد تبیین اشاره کرده و تاکید کردند؛ از جمله مهمترین گام‌ها در جهاد تبیین فهم دقیق تبیین و جهاد تبیین و ابعاد آن به عنوان مقدمه لازم برای اقدام عملی در میدان است، چرا که امروز برای مقابله با دشمن در جنگ ترکیبی روایت ها وظیفه اصلی همه ما جهاد تبیین است و مبارزه با دشمن عنصر مقوم مفهوم جهاد است.

حجت الاسلام احمدی نیک تصریح کرد: دلیل و چرایی جهاد تبیین و تاکیدهای مکرر رهبر معظم انقلاب بر جهاد در این مقطع و برهه از عظمت انقلاب اسلامی به عنوان یک پدیده بزرگ و نقش آفرین که موجودیت استکبار را به خطر انداخته، تحمیل انواع شکست های راهبردی کوچک و بزرگ در میادین مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، نظامی و امنیتی به دشمنان است.

خطیب جمعه قلعه گنج با بیان این مطلب که عملیات تحریف و روایت های ناقص و جعلی به وسیله رسانه های دشمن در حال اجرا است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی امروز در میان یک جنگ احزاب ترکیبی با محوریت جنگ رسانه ای و نبرد روایت ها قرار گرفته است، و دشمن همه ظرفیت های فرهنگی خود را به خدمت رسانه آورده که تاکنون هیچگاه انقلاب اسلامی به این اندازه در محاصره رسانه ای و شبهات قرار نگرفته است.

وی ادامه داد: متاسفانه ما در حوزه جهاد تبیین ضعف داریم که باید همه متخصصین، نخبگان و مطلعین ورود کنند، بسیاری از ما دستاوردها و داشته های انقلاب را به تعدادی موشک یا مباحث نظامی محدود کرده ایم در حالی که موفقیت های علمی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در طول چهار دهه انقلاب اسلامی اتفاق افتاده است که جایی در مصادیق جهاد تبیین روزمره ما ندارند.

حجت الاسلام احمدی نیک تاکید کرد: دهه مبارک فجر بهار جهاد تبیین هم برای مقابله با دشمن و هم برای تبیین حقایق و دستاوردهای انقلاب و نظام در عرصه های مختلف است که مردم و نسل جدید باید بدانند امروز جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان یک کشور تاثیرگذار و بازیگری مهم است.

امام جمعه قلعه گنج در خاتمه به تعیین تکلیف استاندار، پلاک گذاری و تایید سوخت تراکتورهای مردم، نظارت اصناف بر برخی نانوایی ها و ترمیم موقت سیل بندها اشاره کرد.

کد خبر 1142068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha