عظمت انقلاب اسلامی موجودیت استکبار را به خطر انداخته است 

حجت الاسلام حمید رضا احمدی گفت: عظمت انقلاب اسلامی به عنوان پدیده ای بزرگ، موجودیت استکبار را به خطر انداخته و انواع شکست های راهبردی و بنیادی را به آنها تحمیل کرده است به همین دلیل دشمن در حالی که در اوج قدرت رسانه‌ای قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۸ بهمن ماه حجت الاسلام «حمیدرضا احمدی» در خطبه های نماز جمعه کهنوج، با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با جمعی از مداحان و ذاکرین، گفت: در این دیدار رهبری رهبری به موضوع مهم جهاد تبیین پرداختند و این موضوع چندمین بار است که در سال جاری توسط ایشان تاکید شده است که نشان از حساسیت موضوع تبیین و اهمیت رسالت ما در این باره است.

امام جمعه موقت کهنوج بیان کرد: در فرهنگ اسلامی و دینی هر عملی که در مواجهه با دشمن و با تحمل سختی و مشقت و با تلاش و کوشش انجام گیرد جهاد نام دارد، عنصر مهم در شکل گیری مفهوم جهاد در فرهنگ اسلام وجود دشمن و مبارزه با دشمن است.

وی ابراز کرد: عظمت انقلاب اسلامی به عنوان پدیده ای بزرگ، موجودیت استکبار را به خطر انداخته و انواع شکست های راهبردی و بنیادی را به آنها تحمیل کرده است به همین دلیل دشمن در حالی که در اوج قدرت رسانه‌ای قرار دارد از فناوری، محتوا، اقتصاد، قدرت نظامی و ظرفیت فرهنگی خود را به خدمت رسانه در آورده است.


حجت الاسلام احمدی ادامه داد: این دشمن از عملیات روانی هدفی مهمتر و بنیادی تر را دنبال می کند و آن نیز تبدیل عملیات روانی به عملیات میدانی است، تمام این سیاه نمایی ها، یاس آفرینی ها علاوه بر این که فکر و باور مردم را نشانه رفته درصدد آشوب، فتنه و برهم زدن نظم اجتماعی است.

خطیب موقت جمعه کهنوج افزود: دشمن به دنبال این است تا حساسیت مردم نسبت به آرمان ها و ارزش های انقلاب از بین برود و یا کم شود بنابراین تبیین اصول انقلاب به عنوان کار جهادی مد نظر مقام معظم رهبری است.

وی تاکید کرد: اصول انقلاب شامل حاکمیت دین، مبارزه و ایستادگی در مقابل استکبار و برقراری عدالت اجتماعی هستند.

حجت الاسلام احمدی با یادآوری این مطلب که شنبه ۱۲ بهمن مصادف با بازگشت امام به میهن و طلیعه پیروزی انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: ۱۲ بهمن یکی از ایام الله و روزی است که اراده الهی با رهبری و هدایت عارفی به تمام معنا موجب شد تا مردم را از دست طاغوت رهایی یابند.

 امام جمعه موقت کهنوج با اشاره به روایتی از عصر تاریک پهلوی، عنوان کرد: پهلوی اول و دوم دولتی دست نشانده، وابسته و فساد آلوده بودند، دولتی که تلاشش گسترش قمار خانه و مراکز فحشا بود.

وی اضافه کرد: دولتی که ایران را به بزرگترین خریدار تسلیحات از آمریکا و پایگاه اصلی این کشور در منطقه تبدیل کرده بود، ساواک را بخشی از شبکه منطقه ای برای سرکوب مردم تبدیل کرده بود.

حجت الاسلام احمدی یادآور شد: دولت پهلوی ۴۰ درصد از نفت ایران را به آمریکا واگذار کرده بود رضا شاه هنگام تبعید ۶۸ میلیون دلار در حساب شخصی خودش داشت که برابر با ۴۸ درصد نقدینگی کل کشور در آن زمان بود.

خطیب موقت جمعه کهنوج با اشاره به برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، تاکید کرد: ایجاد نظام ولایی، گسترش معنویت، قطع نفوذ خارجی، رشد شتابان علمی، دستیابی به دانش های راهبردی همچون هسته ای، فناوری فضایی و سلول های بنیادی از جمله این دستاوردها است.

وی ادامه داد: پیشرفت در حوزه پزشکی ،رتبه ۱۴ قدرت دفاعی در میان ۱۴۰ کشور ،رتبه اول دنیا در تولید پهپاد های فوق پیشرفته، چهارمین قدرت سایبری جهان ،داشتن بزرگترین زرادخانه موشکی در سطح منطقه و برخورداری از انواع موشک های نقطه زن از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام احمدی بیان کرد: پنجشنبه ۱۴ برنامه مصادف با میلاد امام باقر (ع) و اولین روز ماه رجب و شب لیله الرغائب است، امام باقر (ع) می‌فرماید؛ کسی که واعظی از درون خودش نداشته باشد نصیحت و موعظه دیگران برای او سودی ندارد.

امام جمعه موقت کهنوج ابراز کرد: در حملات روز های اخیر ائتلاف سعودی و اماراتی بیش از ۶۰ نفر از زنان و کودکان یمنی به شهادت رسیدند و ۱۰۰ نفر از مردم شهر صنعا و دیگر شهرها مجروح شدند.

وی اظهار کرد: ائتلاف جنایتکار سعودی علاوه بر محاصره همه جانبه یمن قطع اینترنت و اختلال سیستم اطلاعاتی یمن اجازه نمی دهد فریاد مظلومیت این ملت بزرگ به گوش جهانیان برسد.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: هدف ائتلاف سعودی از این جنایات، انحراف افکار عمومی جهان از شکست های پیاپی خود در یمن بوده است، این رویایی است که برای متجاوزین به یمن تبدیل به کابوس خواهد شد.

خطیب موقت جمعه کهنوج ضمن محکوم کردن جنایت عظیم کشتار مردم بی گناه یمن، خاطرنشان کرد: عمل پلید منافقین در پخش تصاویر و شعارهایی بر ضد ولایت فقیه در صدا و سیمای جمهوری اسلامی را محکوم می کنیم.

وی در خاتمه عنوان کرد: کارنامه منافقین از صدر انقلاب تاکنون برای همه مردم روشن است و ان شاءالله جوانان ما در آینده نزدیک کاری می کنند که این جرثومه های فساد دیگر از این غلط ها نکنند.

کد خبر 1142070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha