دستاوردها و چرایی رخداد انقلاب اسلامی برای نسل نوجوان و جوان روشنگری شود 

حجت الاسلام کاظم صادقی گفت: باید درباره دستاوردها و چرایی رخداد انقلاب اسلامی برای جوانان و نوجوانان روشنگری کرد و این مهم باید بر محور باورها و تشخیص به موقع و به جا باشد و در این راستا از توان و ظرفیت جبهه خودی به نحو احسن استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۸ بهمن ماه حجت الاسلام «کاظم صادقی» در خطبه های نماز جمعه زهکلوت، ضمن سفارش به تقوای الهی، گفت: اگر انسان از خدا بترسد همه مخلوقات از او می ترسند و درهای رحمت و برکت به روی او باز خواهد شد.

امام جمعه زهکلوت افزود: ما باید در رفتار و وسوسه های دشمن درونی و بیرونی ثابت قدم باشیم، در غیر این صورت همان طوری که در تاریخ می بینیم خیلی ها در بزنگاه با کوچکترین شبهه لغزیدند و اعتقادات خود را از دست دادند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در روز ولادت حضرت زهرا (س)، ابراز کرد: در سخنان مقام معظم رهبری، زهرای مرضیه (س) نقشه راه اسلام بود که زهرای مرضیه آن را به ما اهدا کردند.

حجت الاسلام صادقی ضمن تبریک میلا امام باقر (ع)، بیان کرد: مهمترین اقدام آن حضرت، آگاهی بخشی به مریدان اهل بیت (ع) و نقشه راه برای آنها بود و همچنین براساس کلام نبوی حرکت کرد.

خطیب جمعه زهکلوت با اشاره به در پیش بودن دهه فجر، خاطرنشان کرد: باید درباره دستاوردها و چرایی رخداد انقلاب اسلامی برای جوانان و نوجوانان روشنگری کرد و این مهم باید بر محور باورها و تشخیص به موقع و به جا باشد و در این راستا از توان و ظرفیت جبهه خودی به نحو احسن استفاده شود.

وی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم آل سعود علیه مردم مظلوم یمن، تصریح کرد: هدف آل سعود از این جنایات، این است که افکار عمومی را نسبت به شکست های پی در پی خود منحرف کند.

 حجت الاسلام صادقی با اشاره به سیل اخیر و حضور مسئولین در مناطق سیل زده جازموریان، عنوان کرد: جا دارد از حضور آیت الله رئیسی رئیس جمهوری، مسئولین کشوری، استانی و محلی تشکر کنم که سعی کردند مشکلات مردم سیل زده کمتر شور و پای درد دل مردم نشستند و این امر موجب دلگرمی مردم شد.

امام جمعه زهکلوت در خاتمه ضمن درخواست از مسئولین محلی برای پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری و معاون اول ایشان، عنوان کرد: از صبر و بردباری مردم تشکر کرده و از این مروم نجیب می خواهیم تا در اجرای کارهایی که قرار است، انجام شود با ادارات مربوطه همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 1142085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha