قتل عام مردم یمن به دست جنایتکاران آل سعود را محکوم می کنیم

امام جمعه لاهرود گفت: سکوت جوامع بین المللی و مدعیان حقوق بشر در خصوص قتل عام مردم بی پناه یمن توسط جنایتکاران آل سعود قابل قبول نیست و این جنایت هولناک را محکوم می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل و به نقل از دفتر امام جمعه لاهرود، حجت ‌الاسلام «حسن صفری» امروز (8 بهمن ماه ) در خطبه های این هفته نماز جمعه در آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) گفت:17  هکتار زمین اهدایی اهالی لاهرود به دانشگاه آزاد اسلامی به همراه 2 میلیارد ریال وجه نقد خودیاری مردم جهت احداث ساختمان دانشگاه سال ها بلاتکلیف مانده است.

 

 

امام جمعه لاهرود با بیان اینکه این امر باعث نارضایتی و اعتراض اهالی شده است، افزود: مسئولان هرچه سریعتر در خصوص تعیین تکلیف موجودی نقدی و زمین اهدایی اهالی اقدام کنند و همچنین وضعیت بد فرهنگی و آموزشی دانشگاه سرو سامان یابد.

 

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: مردم از وضعیت نامطلوب و نابسامان شبکه بهداشت و کادر درمان و کمبود دارو و گرانی فروشی داروخانه ها و عدم نظارت مسئولان شهرستان به شدت شاکی و گله مند هستند.

 

حجت الاسلام صفری خاطر نشان کرد: به علت شرایط بحرانی شیوع بیماری کرونا، رسیدگی و سامان دهی جدی شبکه بهداشت و کادر درمان و وضعیت داروخانه ها از طرف مسئولین شهرستان در اولویت کار قرار گیرد.

 

خطیب جمعه لاهرود در بخش دیگری از سخنان خود حمله موشکی و قتل عام مردم بی پناه یمن توسط جلادان و جنایتکاران صعودی، اسرائیل و آمریکا را محکوم کرد و اذعان داشت: سکوت جوامع بین المللی و مدعیان حقوق بشر در خصوص قتل عام  مردم بی پناه یمن قابل قبول نیست.

 

امام جمعه لاهرود در خاتمه صعود مقتدرانه تیم ملی کشورمان به جام جهانی فوتبال قطر و فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت و خواستار حضور پرشور و گسترده مردم در مراسمات ایام دهه فجر و جشن پیروزی انقلاب شد.

کد خبر 1142097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha