ورود وزیر ورزش به آستارا / سجادی از بیمارستان لوندویل بازدید کرد

وزیر ورزش و جوانان وارد بندر آستارا شد و از بیمارستان ۲۰ تختخوابی بخش لوندویل این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «سید حمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان عصر امروز(جمعه، 8 بهمن) در بدو ورود به شهرستان مرزی بندر آستارا در لوندویل این شهرستان حضور یافت و از بیمارستان 20 تختخوابی در دست احداث این بخش بازدید کرد. ساخت بیمارستان 20 تختخوابی بخش لوندویل نیازمند تامین اعتبار برای تکمیل است.


وزیر ورزش و جوانان به عنوان نماینده رئیس جمهور از پروژه‌های ورزشی شهرستان آستارا همچون استادیوم ورزشی وحدت و استخر شنای ورزشی بانوان بازدید می‌کند.


سجادی که به عنوان نماینده رئیس جمهور در بندر مرزی آستارا حضور یافته، همچنین از منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان بازدید می‌کند. وی پس از بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا با تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا در محل فرمانداری این شهرستان دیدار از آنان تجلیل و قدردانی می‌کند.


وزیر ورزش و جوانان در آخرین برنامه سفر یکروزه خود به بندر مرزی آستارا به صورت چهره به چهره با تعدادی از مردم این شهرستان دیدار می‌کند.


گفتنی است، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران صبح امروز با حضور در استان گیلان پانزدهمین سفر استانی خود را آغاز کرد و همراه وی چند تن از وزرای ایشان به عنوان نمایندگان دولت در شهرستان‌های مختلف استان حضور پیدا کرده و به بررسی مسائل و مشکلات هر شهرستان می‌پردازند.

کد خبر 1142111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha