خنثی کردن وسوسه های شیطانی و نقشه‌های پلید دشمن، جهاد است

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: خنثی کردن وسوسه های شیطانی و نقشه‌های پلید دشمن، جهاد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت‌الاسلام کاظم فتاح‌دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند، در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند اظهار کرد: استقلال و عدم وابستگی به بیگانگان و تحقق عدالت و مبارزه با فساد جزء اصول انقلاب است.

وی افزود: دشمنان جمهوری اسلامی ایران با ابزار رسانه و هنر و هزینه کردن پول‌های زیاد، در صدد تضعیف ایمان و باور مردم هستند؛ اهل قلم، فکر و بیان باید با جهاد تبیین دشمن را خلع سلاح کنند، خنثی کردن وسوسه های شیطانی و نقشه‌های پلید دشمن، جهاد است.

امام جمعه دماوند با اشاره به بصیرت افزایی گفت: اگر مردم در باورها، تشخیص ها، اراده ها، اعتماد ها، امیدها و اتحادهای خود دچار ضعف شوند حکومت از داخل دچار تزلزل خواهد شد؛ اگر عمارها نباشند تا حق و باطل را از هم برای مردم مشخص کنند، امیرالمومنین علیه السلام به خاطر جهل مردم تنها خواهد ماند.

حجت الاسلام فتاح‌دماوندی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی سعی می‌کنند عملیات روانی و تبلیغاتی خود را به عملیات میدانی و ایجاد آشوب و فتنه تبدیل کنند؛ رمز موفقیت دشمنان جمهوری اسلامی در سیاه‌نمایی، نفرت پراکنی، یأس آفرینی، اعتماد زدایی و ایجاد تشویش و اختلاف افکنی است.

وی وقوع انقلاب اسلامی را خواست همه مردم ایران دانست و بیان کرد: انشاءالله با وحدت همیشگی، بیداری و هوشیاری عمومی و توجه به کارکردهای انقلاب ونگاه به نیمه پر لیوان، امید به آینده انقلاب افزایش یابد و شاهد روزهای بهتری برای ایرانیان باشیم؛ اگر دولت جدید عراق بتواند آمریکا را از این کشور اخراج کند، زمینه ثبات سیاسی و پیشرفت خود را فراهم کرده است.

امام جمعه دماوند ادامه داد: حملات انصارالله به امارات امنیت وارداتی امارات را بر باد داد و در تل آویو هراس ایجاد کرد؛ انصارالله اعلام کرده که اگر بداند که رژیم صهیونیستی در جنگ علیه یمن مشارکت مستقیم دارد این رژیم را به بانک اهداف خود اضافه خواهد کرد.

حجت الاسلام فتاح‌دماوندی اضافه کرد: تداوم حملات انصار الله به امارات، باعث فرار سرمایه گذاران خارجی از امارات خواهد شد، آنگاه دیگر امارات رنگ و بویی نخواهد داشت.

کد خبر 1142121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha