هزار میلیارد تومان برای توسعه بیمارستان‌های رشت اختصاص می‌یابد

عین اللهی با بیان اینکه گیلان با کمبود تخت های بیمارستانی مواجه است گفت: هزار میلیارد تومان برای توسعه بیمارستان‌های رازی، پورسینا و شفای رشت اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «بهرام عین اللهی» امروز(جمعه،۸ بهمن) در جلسه شورای اداری گیلان که با حضور رییس جمهور و وزرا در رشت برگزار شد با اشاره به وضعیت زیرساختی بهداشت و درمان گیلان اظهارکرد: این استان با کمبود تخت های بیمارستانی مواجه است که ضریب تخت بیمارستانی در گیلان ۱.۲ بوده و اکثر بیمارستان‌های استان فرسوده هستند.

 

وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه اعتبار خوبی برای ترمیم بیمارستان‌های گیلان دیده شده است افزود:250 میلیارد تومان برای بیمارستان‌های آموزشی در سال 1401 پیش بینی شده و 300 میلیارد تومان هم جهت تکمیل کلینیک‌ها اختصاص می‌یابد.

 

وی با بیان اینکه هزار میلیارد تومان برای توسعه بیمارستان‌های رازی، پورسینا و شفا اختصاص می‌یابد تصریح کرد: همچنین جهت تکمیل درمانگاه تالش سه میلیارد تومان و برای درمانگاه سپاه هفت میلیارد تومان پیش بینی شده است.

 

عین اللهی از تخصیص اعتباری برای تجهیز  بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان خبرداد و اعلام کرد: در صورت همکاری استان و تامین اعتبار رشته دندانپزشکی در دانشگاه لاهیجان راه اندازی می شود.

 

کد خبر 1142193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha