خودروسازان ۲۷ هزار میلیارد تومان به قطعه سازان بدهی دارند

فاطمی امین با بیان اینکه خودروسازان ۲۷ هزار میلیارد تومان به قطعه سازان بدهی دارند گفت: تکمیل ۱۶ هزار طرح صنعتی گیلان نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «سید رضا فاطمی امین» امشب(جمعه، ۸ بهمن)  در جلسه شورای اداری گیلان که با حضور رییس جمهور و هیئت همراه در قالب پانزدهمین سفر استانی دولت سیزدهم برگزار شد با اشاره به ظرفیت های صنعتی استان گیلان از آمادگی وزارت صمت برای توسعه نوغانداری و ثبات این صنعت خبرداد.

 

وزیر صمت با بیان اینکه عمده صنعت سلولزی کشور در گیلان فعالیت می کنند افزود: باید مشکلات موجود در حوزه چوب استان گیلان به ویژه صومعه سرا، بررسی و رفع شود.

 

وی در ادامه پروژه های نیمه تمام صنعتی گیلان را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: تکمیل ۱۶ هزار طرح صنعتی گیلان نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است که در تلاشیم با تخصیص آن مشکلات موجود را برطرف کنیم.

 

فاطمی امین مهمترین معضل واحدهای تولیدی گیلان را تسهیلات بانکی دانست و بیان کرد: در مکاتبه با بانک‌های عامل بزودی شاهد رفع این معضل خواهیم بود.

 

وی در پایان از بدهی ۲۰ هزار میلیارد تومانی صنعت خودرو به خودروسازان خبرداد و خاطرنشان ساخت: خودروسازان ۲۷ هزار میلیارد تومان به قطعه سازان بدهی دارند.

 

کد خبر 1142195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha