۳۰ نفر از حافظان قرآن نوجوان عضو کانون «ارشاد» جونقان تجلیل شدند

بهرامی گفت: تعداد ۳۰ نفر از حافظان قرآن نوجوان عضو کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد زینب کبری (س) با حضور امام جمعه شهر جونقان تجلیل شدند.

«سوسن بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: تعداد ۳۰ نفر از حافظان قرآن نوجوان عضو کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد زینب کبری (س) با حضور امام جمعه شهر جونقان تجلیل شدند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد زینب کبری (س) شهر جونقان ادامه داد: قرآن پیمان بین خداوند با مخلوقاتش است، پیمان به پرستش، دوری از شیطان، ارزش‌گذاری برای خوبی های عالم، نیکی به والدین و... که لازم است روزانه انسان این پیمان را در زندگی خود مرور کند.

 

وی بابیان اینکه با قرائت زیبای قرآن می توان آن را از تحریف حفظ كرد و این كتاب آسمانی را بیشتر در میان جوامع نشر داد، اظهار كرد: به همین علت قاریان ممتاز قران همیشه در میان امت اسلامی دارای منزلت ویژه ای بوده اند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد زینب کبری (س) شهر جونقان ادامه داد: تلاوت قرآن كریم و تدبر در آیات آن درمان كننده روح بیمار امروز جامعه بوده و از آسیب های اجتماعی جلوگیری می كند.

 

بهرامی گفت: هر چقدر انس ما با قرآن بیشتر باشد و فرزندان خود را با آموزه‌های دینی و قرآنی تربیت کنیم به سعادت نزدیک‌ تر می‌شویم چراکه قرآن منظومه بزرگ زندگی است و جامعه هر قدر به این کتاب الهی نزدیک تر شود؛ به سمت اخلاق می‌رود و آسیب‌ها کمتر می‌شود.

 

خاطرنشان می شود: مراسم تجلیل از نوجوانان حافظ قرآن کریم به دلیل شیوع کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

کد خبر 1142263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha