آئین افتتاح جشنواره فیلم فجر در شیراز با نمایش اثر سینمایی «۲۸۸۸»

مرامی جدیدی گفت: آئین افتتاح جشنواره فیلم فجر شیراز در ۱۴ بهمن و با نمایش اثر سینمایی «۲۸۸۸» که به ماجرای یک قهرمان شیرازی می پردازد، آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «بهروز مرامی جدیدی»، امروز (شنبه 9 بهمن) با اشاره به برگزاری آئین گشایش جشنواره فیلم فجر در جمع خبرنگاران گفت: آئین گشایش چهلمین جشنواره فیلم فجر، 14 بهمن در شیراز برگزار خواهد شد.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: در صورت وجود شرایط مساعد و بر اساس اعلام ستاد مدیریت کرونا و در نظر گرفتن پروتکل های بهداشتی، این جشنواره در تهران و به طور همزمان در مراکز تمامی استان ها برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: جزئیات برنامه ها، اسامی فیلم ها و تعداد آنها  در نشست خبری ویژه جشنواره فیلم فجر نیز در قالب یک نشست خبری اطلاع رسانی خواهد شد.

مرامی جدیدی اعلام کرد: آئین افتتاح جشنواره فیلم فجر شیراز با نمایش اثر سینمایی «2888» که به ماجرای یک قهرمان شیرازی می پردازد، آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: نمایش مردمی فیلم ها از  15 تا 22 بهمن به میزبانی سینما «سعدی» و مجموعه فرهنگی سینمایی «هنر شهر آفتاب» آغاز خواهد بود.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس با اشاره به دریافت بلیت جشنواره نیز گفت: دریافت بلیت از 13 بهمن و از طریق سایت برای فروش آغاز می شود و علاقمندان می توانند برای خرید سانس های مورد نظر و بلیت فیلم ها به  صورت  اینترنتی اقدام کنند.

کد خبر 1142270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha