فراخوان مسابقه آزاد مهارت ملیله سازی به میزبانی زنجان منتشر شد

انصاری از انتشار فراخوان مسابقه آزاد مهارت ملیله سازی به میزبانی استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان از انتشار فراخوان مسابقه آزاد مهارت ملیله سازی به میزبانی استان زنجان خبر داد.

 

محمدرضا انصاری گفت: با عنایت به جایگاه و اهمیت مسابقات آزاد مهارت و تاکیدات سازمان مبنی بر ارج نهادن هرچه بیشتر به این مسابقات، با در نظر گرفتن ارزش والای مهارت و آموزش‌های مهارتی در میان جامعه در شناسایی استعدادهای برتر و معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان در بخش صنعت، مسابقه آزاد مهارت ملیله سازی را به میزبانی استان زنجان برگزار می کند.

 

وی ادامه داد: با توجه به این‌که استان زنجان به عنوان شهر جهانی ملیله از سوی یونسکو معرفی شده و یکی از قطب‌های تولید ملیله در کشور شناخته می‌شود، اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با هماهنگی دفتر مسابقات ملی و بین المللی مهارت سازمان متبوع این مسابقه را در استان زنجان اجرا می کند.

 

این مسئول اهداف برگزاری این مسابقه را شناسایی نخبگان مهارتی و هدایت آن‌ها به سوی اشتغال و بازار تولید با همکاری اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری، اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استانداری زنجان، شورای اسلامی و شهرداری زنجان، اتاق تعاون، اتاق اصناف، اتاق بازرگانی، شرکت فرتاک و صدای و سیمای مرکز زنجان عنوان کرد.

 

به گفته مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان، اولین مسابقات مهارت آزاد در رشته ملیله سازی  در سطح کشوری با هدف شناسایی استادکاران و نخبگان ملیله سازی در زنجان برگزار می شود.

 

کد خبر 1142278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha