انقلاب اسلامی حاصل مبارزات فرهیختگان، اندیشمندان و سایر طبقات اجتماعی است

فرزادی پور، گفت:انقلاب اسلامی حاصل مبارزات فرهیختگان، اندیشمندان و سایر طبقات اجتماعی است که در زندان های رژیم ستمشاهی سختی‌ها و شکنجه های بسیاری را متحمل شدند تا انقلاب اسلامی که از مطالبات مردم بود تحقق یابد.

 نورالدین فرزادی پور در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: نظام جمهوری اسلامی پس از تحقق انقلاب باتوجه به نوع ایدئولوژی خود مورد کینه استکبار جهانی قرار گرفت که در ۴۲سال گذشته مردم ما را مورد هجمه قرار داد ولی ملت نجیب و بصیر ایران اسلامی در برابر آنها ایستادگی کرده اند.

 

 

فرماندار سرپل ذهاب افزود : نظام جمهوری اسلامی به لطف خداوند و هدایت‌های رهبری و پشتیبانی مردم در برابر استکبار مقاومت کرده و پایدار مانده و همچنان به راه خود باقدرت ادامه می دهد .

 

 

وی خاطر نشان کرد: خدمات نظام جمهوری اسلامی برکسی پوشیده نیست و کسانی که سن آنها به دوران پهلوی می رسد می دانند که مردم در همین شهرستان از حداقل ترین امکانات محروم بودند و  پیشرفت های کشور در زمینه ها و بخشهای مختلف علمی و صنعتی نسبت به بسیاری از کشورهای همسایه بسیار بیشتر و بهتر است .

 

 

فرزادی پور با اشاره به پیشرفت های بعد از انقلاب تصریح کرد:  سطح تحصیلات مردم نسبت به دوران پهلوی اصلا قابل قیاس نیست و افراد دارای مدارج بالای علمی و با تحصیلات آکادمیک هستند و در بسیاری از برنامه های همچون پروژه های عمرانی و آبادانی پیشرفتهای قابل توجه صورت گرفته است.

 

فرماندار سرپل ذهاب اظهار کرد:  سامانه گرمسیری با ۶هزار و ۳۰۰میلیارد تومان از بزرگترین طرحهای ملی کشور در این منطقه است که ۲۰ هزار هکتار از اراضی دیم کشاورزی را به آبی تبدیل کرده و خدمت بزرگی به بخش کشاورزی و معیشت پایدار مردم است ،اجرای طرح های گازرسانی ، بهداشتی ، ساخت و بازسازی منازل مسکونی تخریب شده در زلزله و طرحهای کانال سازی ، به کشی اراضی کشاورزی ،  طرحهای آبرسانی روستایی و بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی نمونه کوچکی از دستاوردهای این نظام بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است.

 

کد خبر 1142287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha