جشنواره ندای فطرت در ایام الله دهه فجر  ورامین برگزار خواهد شد

مسئول کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین گفت: جشنواره ندای فطرت در ایام الله دهه فجر شهرستان ورامین برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، مهرزاد شیرازی مسئول کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین، مردم ایران را دارای پیشینه تاریخی حق طلبی و خداجویی دانست و گفت: ایرانی ها در صدر اسلام جزو اولین کسانی بودند که دعوت پیامبر(ص) را اجابت کردند و دین اسلام را در کالبد روح خود دمیدند.

وی افزود: حق خواهی و خداجویی مردان و زنان این سرزمین بود که کاخ ستم شاهی را با رهبری مردی شجاع و مقتدر به زیر کشید و پس از قرن ها نظام شاهنشاهی را سرنگون کرد و اسلام حقیقی مبتنی بر روح عدالت و باور به اعتقادات معنوی را حاکم کرد.

شیرازی نقش آفرینی زنان بی باک و عفیفه را در کنار مردان تکمیل کننده پیروزی های انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: متاسفانه در برخی از کشورهای دنیا از زنان استفاده ابزاری و سوء استفاده های تبلیغاتی برای رسیدن به اهداف پلید می گردد اما در ایران اسلامی و نظام شیعی، زن بعنوان یک نماد اقتدار و یک مادر برای رسیدن به تعالی خانواده یاد می گردد.

مسئول کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر ورامین حضور زنان در برنامه های دهه فجر را یک وظیفه انقلابی دانست و اظهار داشت: راه اندازی اردوی بانوان، برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، برگزاری کرسی آزاد اندیشی دانشجویان دختر در دانشگاه آزاد اسلامی، برپایی کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی، جشنواره ندای فطرت، برپایی کارگاه تخصصی زن خانواده و افزایش جمعیت در حوزه علمیه خواهران، راه اندازی کارگاه چگونگی کسب و کار و کارآفرینی زنان، و تقدیر و تشکر از بانوان ایثارگر مدافع سلامت در بیمارستان های سطح شهر از جمله برنامه هایی است که در کمیته خواهران پیش بینی شده است.

وی در پایان از تمامی بانوان و دختران ورامینی خواست تا در برنامه های پیش بینی شده ایام الله دهه فجر حضوری فعال همراه با خانواده خود داشته باشند و یوم الله 22 بهمن بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزنند.

کد خبر 1142306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha