گلایه تند مدیرکل حفظ آثار مازندران برای نیمه تمام ماندن پارک موزه دفاع مقدس

سردار ملکی در خصوص انجام تعهدات دستگاه‌های مختلف برای تکمیل موزه دفاع مقدس مازندران، ابرازگلایه و به شدت انتقاد کرد و گفت: مازندران ۱۰هزارو ۴۰۰ شهید تقدیم کرد که شماری از آنان سرداران و نقش‌آفرینان دفاع مقدس بودند وتبیین ایثار شهدای استان ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار«عبدالله ملکی» امروز(۹بهمن) در هشتمین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت ویژه مادران و همسران شهدا که  به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، هفته زن و گرامیداشت مقام مادر در سالن همایش الغدیر سپاه کربلای مازندران برگزار شد، ضمن تکریم خانواده های معظم شهدا به ویژه همسران و مادران این مردان خدایی، اظهار کرد: صبر و شکیبایی مادران و همسران شهدا والاترین جلوه ایثار در جامعه است.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه ما شرمنده استقامت مادران، همسران و دختران شهدا هستیم، افزود: اینکه شما بزرگواران حیات گرانقدر خویش را صرف حمایت و صیانت از ولی خود نموده اید و با صبر، پایمردی و استقامت در برابر شهادت همسر و فرزندان خویش در راستای ادای دین خود به اسلام فداکاری کردید جای تحسین دارد.

 

وی به پروژه نیمه تمام پارک موزه دفاع مقدس مازندران اشاره و بیان کرد: خانواده های معظم شهدا دعا کنند که دولت ۳۰۰میلیارد تومان هزینه تکمیل این پروژه را تخصیص دهد. مازندران ۱۰هزارو ۴۰۰ شهید تقدیم کرد که شماری از آنان سرداران و نقش‌آفرینان دفاع مقدس بودند و تبیین ایثار شهدای استان ضروری است.

 

سردار ملکی با بیان اینکه شهدا در تمامی مراحل کارهای مرتبط با حوزه ایثار و شهادت همراه هستند، افزود: در بسیاری از فعالیت ها نظیر چاپ کتاب های شهدا با مشکلات مالی مواجه می شویم اما به مددخداوند متعال و عنایت شهدا کارها پیش می رود.

 

وی با اذعان به اینکه امروز تاریخ پرافتخار اسلام از وجود شیرزنانی حکایت دارد که با بردباری در برابر شهادت همسر و فرزندان خویش و ادای دین به اسلام، در زمره فداکارترین مادران و همسران شهدا قرار گرفتند،‌گفت:مادران وهمسران شهدا دعا کنند که ما هم همانن همرزمانمان شهد شیرین شهادت را بچشیم.

 

کد خبر 1142321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha