کارگروه‌های مشترک اوقاف و منابع طبیعی فارس تداوم می یابد

حجت الاسلام موسوی در حاشیه برگزاری کارگروه مشترک استانی ادارات کل اوقاف و امور خیریه و منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس گفت: کارگروه‌های مشترک ۲ دستگاه اوقاف و منابع طبیعی تداوم می یابد و با جدیت دنبال می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید عباس موسوی» امروز (شنبه ۹ بهمن) در حاشیه برگزاری کارگروه مشترک استانی ادارات اوقاف و امور خیریه و منابع طبیعی و آبخیزداری فارس گفت: این کارگروه های به دنبال توافقنامه مشترک بین سازمان جنگل‌ها و سازمان اوقاف تشکیل می شود و هدف از آن تعیین تکلیف اراضی اختلافی در حوزه اوقاف و منابع طبیعی است و به طور قطع خروجی آن منجر به تسهیل در امور ارباب رجوع خواهد شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان فارس افزود: این کارگروه‌های مشترک همچنان تداوم خواهد داشت و با جدیت دنبال می‌شود تا هیچگونه اراضی اختلافی میان ۲ دستگاه وجود نداشته باشد و می بایست جلسات کاری هر ۲ هفته یکبار در مرکز استان تشکیل شود.

وی در خصوص نحوه فعالیت این کارگروه ها گفت: روسای ادارات شهرستانی می بایست نسبت به بازدید میدانی از اراضی و بررسی های مقدماتی و بدوی و تشکیل جلسات در شهرستان بر اساس دستورالعمل های ابلاغی ۲ سازمان اقدام کنند، سپس صورتجلسه اراضی مورد نظر را همراه با مستندات به کارگروه های استان ارسال کنند تا پس از بررسی توسط کارشناسان و مدیران دو دستگاه در کارگروه استانی نسبت به تعیین تکلیف اراضی اقدام شود.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به موفقیت‌های کارگروه استان فارس گفت: کارگروه شکل گرفته در استان فارس از چند سال گذشته تاکنون همواره یک کارگروه موفق و الگو در سایر استان های کشور مطرح شده است به نحوی که طی سال‌ های گذشته توانسته است بیش از ۶۰ هزار هکتار از اراضی مورد اختلاف ۲ سازمان را در استان فارس بررسی و تعیین تکلیف و رفع اختلاف کند.

کد خبر 1142357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha