«جهاد تبیین» مهمترین برنامه کارگروه مساجد گلستان در دهه فجر است

بیکی گفت: برنامه تبیین گفتمان انقلاب اسلامی به عنوان برنامه ویژه کارگروه مساجد دهه فجر استان گلستان در ۱۰ مسجد شهرستان گرگان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «مهدی بیکی» ظهر امروز (شنبه 9 بهمن) در جلسه کارگروه مساجد ستاد دهه مبارک فجر گلستان گفت: چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی را در برهه ای از زمان پشت سر می گذاریم که امروز دشمن از طریق تبلیغات رسانه ای و تبلیغاتی درصدد نا امید کردن مردم و وارونه جلوه دادن واقعیات هستند.

 

رئیس کارگروه مساجد ستاد دهه مبارک فجر گلستان افزود: با توجه به اینکه جوانان امروز زمان قبل از انقلاب را درک نکرده اند و اوضاع و شرایط آن روزها را ندیده اند، دستگاه تبلیغات دشمن از این فرصت استفاده می کند تا مطالب واهی و خلاف واقع را به جوانان القا کند.

 

وی ادامه داد: مهمترین وظیفه دستگاه های فرهنگی نظام امروز و در این شرایط این است که مسائل و واقعیت ها را تبیین کنند، «جهاد تبیین» فرمایش اخیر مقام معظم رهبری است که باید با تمام قوا نسبت به آن همت گمارد.

 

بیکی اظهارداشت: در این دهه با هم افزایی نهادهای مسجدی و با تلاش و انگیزه بالای جوانان مسجدی، این رسالت بزرگ و فرمایش ولی امر مسلمین را به منصه ظهور می رسانیم و نسبت به به برنامه تبیین گفتمان انقلاب اسلامی با رویکرد بیانیه گام دوم انقلاب برنامه ریزی می کنیم.

 

وی گفت: برنامه تبیین گفتمان انقلاب اسلامی به عنوان برنامه ویژه کارگروه مساجد دهه فجر استان گلستان در 10 مسجد شهرستان گرگان برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: این مساجد شامل؛ مسجد حضرت امیر(ع) ولیعصر، امام حسین(ع) طهماسبی، اعظم شهدا رسالت، الاقصی گلشهر، ولیعصر(عج) جرجان، بلال حبشی مولوی، المهدی (ع) رسالت، صاحب الزمان(عج) مطهری، اباعبدالله(ع) ایرانمهر و فاطمه الزهرا (س) شریعتی است.

 

وی گفت: در برنامه تبیین کارشناسان فرهنگی، تبلیغی و سیاسی حضور دارند تا نسبت به تبیین عملکرد برنامه نظام بعد از انقلاب و ثمرات انقلاب تجزیه و تحلیل داشته باشند.

  

 

 

کد خبر 1142412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha