زنجان در صدور اسناد اراضی کشاورزی پیشتار است

شجاعی با اشاره به اینکه دولت و مردم باید هوشمندانه پای امور باشند، گفت: جهاد کشاورزی استان زنجان پیشتاز در صدور اسناد اراضی در کشور است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس امور اراضی کشور امروز در جلسه قرارگاه صدور اسناد اراضی کشاورزی استان زنجان با اشاره به پیگیری مسئولان استان زنجان در خصوص اسناد اراضی کشاورزی اظهار کرد: استان زنجان و جهاد کشاوری و امور اراضی استان پیشتازان در این زمینه هستند.

 


محمدعلی شجاعی، با بیان اینکه کار صدور اسناد زمین های کشاورزی با مسئولیت دستگاه های متولی مختلف در سطح کشور و استان جزو امور حاکمیتی است، ادامه داد: یکی از وعده های دولت و نظام حاکمیت انجام صدور اسناد مالکیتی اراضی کشاورزی است.

 


وی، با اشاره به اینکه مسئولان برای پرداختن به امور انجام نشده در تلاش هستند، تاکید کرد: صدور اسناد اراضی کشاورزی در کشور باید تسریع شود.

 


به گفته شجاعی، رها شدگی در کشور نتیجه بخش نخواهد بود و لازم است تا دولت و مردم به صورت هوشمندانه پای کار باشند.

 


استاندار زنجان نیز در سخنانی با اشاره به صدور اسناد مالکیتی اراضی کشاورزی در استان اظهار کرد: در دهه فجر امسال شاهد صدور اسناد اراضی کشاورزی در شهرستانهای خدابنده و سلطانیه خواهیم بود.

 


محسن افشارچی بر ضرورت رفع مشکلات مربوط به صدور اسناد اراضی کشاورزی از سوی حاکمیت تاکید کرد.

 


رئیس جهاد کشاورزی استان زنجان نیز، با اشاره به اهمیت اجرای  پروژه کاداستر در استان زنجان، اظهار داشت: برای اولین بار اسناد کشاورزی استان زنجان در شهرستان های سلطانیه و خدابنده صادر می شود.

 


جواد تاراسی، با بیان اینکه مشکل تداخلات اراضی، تا پایان مالی سال 1400در استان زنجان رفع می شود، افزود: استان زنجان آمادگی اتمام صدور اسناد مالکیتی اراضی کشاورزی را تا پایان سال 1401دارد.

 


وی با اشاره به مشکلات تطبیق قوانین و احصا مشکلات در این خصوص، تصریح کرد: در روزهای آینده اخباری خوش در این زمینه منتشر می شود.

کد خبر 1142436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha