اجرای بیش از ۵۰۰ عنوان برنامه در دهه فجر توسط کمیته بسیج نیروهای مسلح

نوری زاده از اجرای بیش از ۵۰۰ عنوان برنامه در دهه فجر توسط کمیته بسیج نیروهای مسلح در یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازیزد، علی نوری‌زاده معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر یزد در نشست خبری ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در یزد گفت: بیش از 500 عنوان برنامه رده توسط کمیته بسیج و نیروهای مسلح در دهه فجر برنامه ریزی شده است که امیدواریم با همکاری نیروهای بسیج و نیروهای مسلج در یزد برگزار شود.

وی افزود: همزمان با روزهای دهه فجر برنامه های مناسبتی نیز در استان برگزار می شود که آغاز این برنامه ها همزمان با سالروز ورود امام (ره) در روز 12 بهمن ماه، اجرای برنامه استقبال نمادین در فرودگاه شهید صدوقی یزد داریم.

نوری زاده گفت: افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، کلنگ‌زنی طرح آبرسانی به پنج روستای استان و غبارروبی گلزار شهدا از جمله برنامه‌های در دستور کار است.

وی‌ برگزاری رزمایش کمک مومنانه، اهدا ۴۳ فقره تسیهلات قرض الحسنه به ۴۳ زوج و برگزاری رزمایش کمک مومنانه را از جمله برنامه‌های در دستور کار دانست و افزود: افتتاح کارگاه قالی بافق، اجرای طرح عمرانی آسفالت معابر روستایی و افتتاحیه جشنواره استانی و جایزه ادبی یوسف، ویژه برنامه آبروی محله در اشکذر همزمان با چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی در استان یزد است.

معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر یزد سرکشی به خانواده شهدا را یکی دیگر از برنامه‌های کمیته بسیج و نیروهای مسلح استان عنوان و تصریح کرد: ۵۰۰ عنوان برنامه‌رده در این کمیته برنامه‌ریزی شده که همزمان با فرا رسیدن یوم الله دهه فجر اجرایی می‌شود.

 

کد خبر 1142443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha