کارگروه بررسی وضعیت سواحل گیلان تشکیل شد

عباسی از تشکیل کارگروهی در مرکز استان و شهرستان‌ها جهت بررسی وضعیت سواحل استان خبر داد و گفت: اجازه دست اندازی به بیت المال و حریم انفال را به فرصت‌طلبان و سودجویان نمی دهیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «اسدالله عباسی» امروز(شنبه، ۹ بهمن ) در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر روز گذشته رییس جمهور به گیلان و دستور اکید ایشان در تشکیل کارگروهی برای بررسی وضعیت سواحل استان اظهارکرد: ۷۹ کیلومتر از سواحل گیلان در ۲۴۳ نقطه در تصرف نهادها و سازمان‌های دولتی و خصوصی قرار دارد.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه ادارات و بخش‌های زیرمجموعه استانداری و وزارت کشور از امروز ملزم به عقب‌نشینی و آزادسازی حریم ۶۰ متر مطابق با قانون شدند افزود: کارگروه بررسی وضعیت سواحل گیلان در استان و شهرستان‌ها تشکیل می‌شود و اقدامات آن را شخصا رصد می‌کنم.

 

وی با بیان اینکه در گام دوم آزادسازی سواحل تصرفی نیروهای انتظامی و نظامی که زیرمجموعه وزارت کشور قرار دارند در دستور کار است اظهارداشت: مناطق آزادسازی شده به طرح سالم‌سازی دریا اختصاص می‌یابد تا مورد استفاده عموم مردم قرار گیرد.

 

عباسی از جدیت استان در مقابله با کوه‌خواری، جنگل‌خواری و ساحل‌خواری خبر داد و تاکید کرد: اجازه دست اندازی به بیت المال و حریم انفال را به فرصت‌طلبان و سودجویان نمی‌دهیم.

 

استاندار گیلان با اشاره به فرصت یک‌ماهه دستگاه های دولتی و خصوصی برای همکاری با کارگروه مذکور به منظور آزادسازی حریم ساحل و اجرای قوانین خاطرنشان ساخت: تخریب اماکن و ابنیه حریم ساحل نیز بر اساس قوانین تصمیم‌گیری می‌شود و دستگاه‌های اجرایی و نهادهای خصوصی و دولتی باید هرچه زودتر نسبت به خود اظهاری اقدام کنند.

کد خبر 1142464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha