تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی توسط کانون‌های مساجد

حجت‌الاسلام همت‌پور کانون‌های مساجد را محلی برای بروز استعدادهای علمی، مذهبی و فرهنگی هنری دانست و گفت: در دهه فجر با تبیین و یادآوری خاطرات انقلاب اسلامی، قشر جوان و نوجوان را بیش از پیش با امام و انقلاب آشنا خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور» در دیدار با اعضای کانون فرهنگی هنری تربیت شهرستان شوشتر، از فعالیت‌های متنوع و گسترده این کانون در سطح شهرستان تقدیر کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان اظهار کرد: کانون‌های مساجد محلی برای بروز استعدادهای علمی، مذهبی و فرهنگی هنری در بستر مساجد هستند.

 

وی افزود: کانون تربیت یکی از کانون‌های فعال و موفق در این عرصه است که مسابقات قرآنی، حلقه‌های صالحین، جوانان و نوجوانان موفق تحصیل کرده دانشگاهی و دبیرستانی و معرفی طلاب جوان به حوزه‌های علمیه، کتابخانه‌های فعال، مسابقات و سالن‌های فعال ورزشی، فعالیت‌های بزرگ خانه دیجیتال و فضای مجازی، پایگاه مقاومت بسیج نمونه و ... از فعالیت‌های گسترده این کانون است که جا دارد از امام جماعت و ارکان مسجد علامه شیخ شوشتری تقدیر و قدردانی کرد.

 

مدیر ستاد فهما خوزستان با بیان اینکه مساجد جلوه‌ای از جهاد تبیین در دهه فجر خواهند بود اضافه کرد: انقلاب اسلامی از مساجد آغاز شد و روحانیون نیز انقلاب اسلامی را با روشنگری و بصیرت‌افزایی از مساجد آغاز کردند و مرجعیت امام خمینی (ره) و بیانیه‌ها و بیانات ایشان سبب حرکت و علاقه جوانان و مردم به سوی انقلاب اسلامی شد.

 

وی باد آور شد: در دهه فجر با تبیین و یادآوری خاطرات انقلاب اسلامی قشر جوان و نوجوان را بیش از پیش با امام و انقلاب آشنا خواهیم کرد.

 

کد خبر 1142489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha